Σάββατο 2 Οκτωβρίου 2010

Ρόμενταλ: «Πρωταθλητής με τον Ολυμπιακό»

Τους στόχους που έχει θέσει με τον Ολυμπιακό αποκάλυψε ο Ντένις Ρόμενταλ, ο οποίος θέλει να κερδίσει πολλές επιτυχίες όσο διάστημα φοράει την ερυθρόλευκη φανέλα. Ο Δανός επιθετικός της ομάδας του Πειραιά...






παραχώρησε συνέντευξη εφόλης της ύλης στην εφημερίδα ''Γαύρος'', όπου μίλησε για την βελτίωση των ''ερυθρόλευκων'' μετά την άφιξη Βαλβέρδε κάτι που φάνηκε και στο τελευταίο παιχνίδι πρωταθλήματος με τον Αστέρα Τρίπολης. Ο πρωην ποδοσφαιριστής του Άγιαξ αναφέρθηκε στη μη χρησιμοποιήσή του ως βασικό από τον Ισπανό τεχνικό, τονίζοντας ότι ''πρέπει να παίζει σε όλα'', ενώ δεν παρέλειψε να σχολιάσει την εικόνα του ''αιώνιου'' αντίπαλου Παναθηναϊκού.


Αποσπασματικά οι δηλώσεις του Ντένις Ρόμενταλ:

Για το γεγονός πως δεν είχε ξεκινήσει βασικός στα πρώτα παιχνίδια: «Ήταν τρία παιχνίδια που κάθισα στον πάγκο. Ένας νέος προπονητής ήρθε στην ομάδα και πήρε τις αποφάσεις του για την ομάδα. Θεωρούσε πως δεν έπρεπε να παίξω στα πρώτα ματς, ενώ εγώ πιστεύω πως πρέπει να παίζω σε όλα. Πιστεύω ότι είμαι αρκετά καλός για να παίζω, αλλά είναι απολύτως λογικό όταν έχουμε 25-30 παίκτες να μην παίζουμε πάντα βασικοί».

Για το επιθετικό στιλ παιχνιδιού του Βαλβέρδε: «Εάν δείτε το πρώτο παιχνίδι με τον Βαλβέρδε και το τελευταίο με τον Αστέρα είναι ξεκάθαρο πως έχουμε βελτιωθεί. Η ομάδα γίνεται συνεχώς και καλύτερη. Θέλουμε να βελτιωνόμαστε συνεχώς. Εμείς θέλουμε να βγαίνουμε μπροστά να κάνουμε επιθέσεις και να παίρνουμε νίκες». Πάντως για τον Ισπανό τεχνικό ο Δανός δήλωσε ότι «μου αρέσει το επιθετικό και κυρίαρχο παιχνίδι που θέλει ο προπονητής».

Για τον αποκλεισμό από τις Ευρωπαϊκές διοργανώσεις: «Πρέπει να αφήσουμε πίσω μας αυτό το γεγονός. Πλέον το μόνο που θέλουμε είναι το πρωτάθλημα ώστε να βγούμε και πάλι στο Champions League. Θέλουμε να γίνουμε και πάλι πρωταθλητές αλλά και να κατακτήσουμε και το Κύπελλο στο τέλος της χρονιάς».

Για το χρονικό διάστημα που θα μείνει στον Ολυμπιακό: «Θέλω να μείνω δύο ή τρία χρόνια και θέλω να είμαι πρωταθλητής. Νομίζω είναι σαφές. Και πιστεύω οτι αυτό είναι πολύ πιθανό να το πετύχουμε με την ποιότητα που έχουμε σαν ομάδα».

Για τις... ιστορίες που κυκλοφορούν αναφορικά με την ταχύτητα του: «Η αλήθεια είναι ότι μπορώ να τρέξω μια απόσταση 100 μέτρων σε περίπου 11 δευτερόλεπτα. Δεν είμαι και ο γρηγορότερος άνθρωπος στην Δανία. Επίσης, δεν είμαι ο... Ροναλντίνιο ή ο Ρομπίνιο αλλά η τεχνική μου είναι σε αρκετά ικανοποιητικό επίπεδο. Έχω μάθει πως να χρησιμοποιώ την εκρηκτικότητα μου».

Για τον κόσμο της ομάδας: «Οι οπαδοί μας βοηθάνε πολύ κατά τη διάρκεια του αγώνα Με μία λέξη, είναι φανταστικοί. Μου άρεσε πάρα πολύ η ατμόσφαιρα με τον Αστέρα Τρίπολης, ήταν εκπληκτική σε όλη την διάρκεια της αναμέτρησης. Στον Άγιαξ τραγουδούσαν μόνο όταν βάζαμε γκολ, όσο παιζόταν ποδόσφαιρο δεν έλεγαν τίποτα. Δεν ξέρω τι τραγουδούν οι φίλοι του Ολυμπιακού, δεν καταλαβαίνω την γλώσσα, ότι κι αν είναι όμως είναι σπουδαίο»!

Για την ζωή του στην Αθήνα: «Μου αρέσει πάρα πολύ η ζωή εδώ. Το απολαμβάνουμε με την οικογένεια μου. Τηλεφωνώ στους συγγενείς μου στην Ολλανδία και την Δανία και μου λένε ότι κάνει κρύο και πρέπει να κλείσουν τα παράθυρα. Εγώ ξυπνάω κάθε πρωί και η θερμοκρασία παραμένει στους 30 βαθμούς! Αυτό κάνει τη ζωή μας πολύ πιο χαλαρή. Στην χώρα μου βρέχει 300 μέρες τον χρόνο. Λογικό είναι εδώ που βλέπω τον ήλιο κάθε μέρα να είμαι χαρούμενος».

Για τον Παναθηναϊκό: «Είδα το δεύτερο ημίχρονο του Παναθηναϊκού με την Κοπεγχάγη. Οι συμπατριώτες μου ήταν καλύτεροι ως ομάδα αλλά γενικά το δεύτερο ημίχρονο δεν ήταν ευχάριστο ως παιχνίδι για να το παρακολουθήσω.. Αυτό που είδα πάντως από τον Παναθηναϊκό, δεν ήταν ιδιαίτερα καλό».

Ο Ρόμενταλ δεν παρέλειψε να σχολιάσει την απόδοση του νεαρού Φετφατζίδη τον οποίο χαρακτήρισε ως: «εκπληκτικό ντριμπλέρ» και ότι «είναι καλύτερος σαν 10άρι». Παράλλληνα αναφέρθηκε στον Ιμπαγάσα ο οποίος: «βλέπει τα πάντα μέσα στο γήπεδο και δίνει απουδαίες ασίστ». Όσο για τον Ριέρα, «είναι γρήγορος, δυνατός και ασυγκράτητος με τη μπάλα», ενώ με τον Πάντελιτς: «βρισκόμαστε με κλειστά τα μάτια. Ξέρω που θέλει την πάσα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου