Νέους κανονισμούς αποφάσισε η Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία όπου ένας παίκτης θα μπορεί να αγωνιστεί και στο Τσάμπιονς Λιγκ ή το Γιουρόπα Λιγκ με δύο διαφορετικές ομάδες αρκεί η πρώτη ομάδα να έχει αποκλειστεί από τη συνέχεια. Πιο αναλυτικά..."Οι κανονισμοί έχουν χαλαρώσει. Από τη νέα σεζόν αν ο σύλλογος ενός παίκτη έχει αποκλειστεί και υπογράψει σε νέο έως το τέλος της περιόδου, μπορεί να αγωνιστεί με την νέα του ομάδα σε κάθε διοργάνωση.
Αν δεν έχει υπογράψει έως το τέλος της θερινής μεταγραφικής περιόδου μπορεί να πάρει μεταγραφή τον Ιανουάριο".






Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου