Τετάρτη 24 Μαρτίου 2010

“Η εξυγίανση του ΠΑΟΚ δεν τελείωσε”

Στα προβλήματα του συλλόγου και στην δύσκολη συνέχεια που ακολουθεί για την ΚΑΕ ΠΑΟΚ, αναφέρθηκε ο Δημήτρης Πατρίδας. Ο εξωδιοικητικός παράγοντας μίλησε σε αθλητικό ραδιόφωνο για πολλά θέματα που αφορούν...



τον Δικέφαλο.

Σε ερώτηση σχετικά με την παρεξήγηση που δημιουργήθηκε ανάμεσα στον ίδιο και τον πρόεδρο της ΚΑΕ Μιλτιάδη Κανώτα:

"Ο σύλλογος έχει άλλα και πολύ σοβαρότερα προβλήματα. H εξυγίανση του ΠΑΟΚ δεν τελείωσε και είναι ανάξιο λόγου αυτό που συνέβη με τον κύριο Κανώτα, χωρίς να είμαι αυτός που δημοσιοποίησα το θέμα.
Αυτό που προέχει είναι να συνεχίζουμε να βάζουμε πλάτη. Εγώ πάντως δεν είμαι από αυτούς που θα εγκαταλείψουν στα δύσκολα. Εγώ θα βοηθήσω ακόμη περισσότερο".

Αναφορικά με την προσπάθεια της διοίκησης στη συνέχεια:

"Απαιτείται συσπείρωση αφού χωρίς τη βοήθεια όλων μας δεν θα βγει ο ΠΑΟΚ από το αδιέξοδο. Το ότι έγινε μία προσπάθεια φέτος δεν σημαίνει ότι τέλειωσαν τα προβλήματα και υπάρχει ακόμη πολύς δρόμος.

Είναι πάρα πολύ δύσκολα τα πράγματα. Περιμέναμε βέβαια και μεγαλύτερη συμμετοχή του κόσμου αν και έχει δίκιο να περιμένει αποτελέσματα και να είναι απογοητευμένος από προηγούμενες διοικήσεις. Η ομάδα έχει ως στόχο να βγει στην εξάδα και έχει κάνει μια αξιοπρεπή πορεία μέχρι τώρα.
Πρέπει όλοι να την περιχαρακώσουμε και να βοηθήσουμε να λυθούν τα προβλήματα. Είμαστε στην αρχή της λύσης και όχι στο τέλος".

Για την μικρή στήριξη των φιλάθλων την φετινή περίοδο:

"Ίσως ο κόσμος να περίμενε έναν άλλον ηγέτη. Ακόμα και η καλή πορεία το ποδοσφαίρου έχει συσπειρώσει τον κόσμο ενώ στο μπάσκετ περιμένει τα αποτελέσματα. Είναι όμως θέμα χρόνου να έρθει και να αγκαλιάσει και την ομάδα του μπάσκετ αρκεί να συνεχίσουμε με τον ίδιο ζήλο και σοβαρότητα. Ξέρω ότι θα είναι δίπλα μας στα πλέι οφ αλλά του χρόνου θα είναι πολύ διαφορετικά τα πράγματα με τον κόσμο να είναι πιο κοντά και μαζικά".

Για την γιορτή της ΚΑΕ είπε:

"Ο ΠΑΟΚ έδειξε ότι δεν ξεχνάει πλέον αυτούς που βοηθούν της ομάδα. Tα πράγματα έχουν αλλάξει και τιμήσαμε και ανθρώπους που είχαν χρόνια πριν προσφορά. H γιορτή αυτή πρέπει να γίνει θεσμός, όχι όπως παλιότερα που δεν λεγόταν ούτε ένα "ευχαριστώ". Αλλιώς σε τρία χρόνια πάλι τα ίδια θα λέμε. Θέλουμε εξάλλου σε μια τριετία ο ΠΑΟΚ να στοχεύει ακόμα ψηλότερα".

Για τους στόχους του ΠΑΟΚ την φετινή χρονιά:

"Το αν θα πετύχουμε δεν το ξέρω. Θέλουμε η ομάδα να παίξει στην Ευρώπη αλλά δεν μπορούμε να προδικάσουμε κάτι. Εξαρτάται από πολλούς παράγοντες αυτό και από την τύχη. Όλα κρίνοντα σε μερικά δευτερόλεπτα και σ' ένα σουτ. Η ομάδα έχει δείξει μια σοβαρότητα μέχρι τώρα. Ωστόσο κανένας από αυτούς που δεν σεβάστηκαν την ιστορία του ΠΑΟΚ δεν πρόκειται να συμμετάσχουν σε κάποιο νέο διοικητικό σχήμα".

Για την συναυλία που θα δώσει ο Σάκης Ρουβάς στις 8 Απριλίου στο PAOK Sports Arena:

"Ξεπεράσαμε όποια προβλήματα δημιουργήθηκαν αν και πιστεύω ότι θα έπρεπε να είχε γίνει από τον Σεπτέμβριο. Είναι μία πολύ μεγάλη συναυλία και θα είναι η αρχή ώστε να γίνουν πολλές και μεγάλες συναυλίες στο ιδιόκτητο γήπεδο μας όπως και αυτή της Μαρίας Φαραντούρη στις 18 Απριλίου.

Θα πρέπει να το εκμεταλλευτούμε όσο περισσότερο μπορούμε με κάποιους παράγοντες πριν από μας να μάτωσαν και να πολέμησαν για αυτό και επαναλαμβάνω ότι θα πρέπει να εκμεταλλευτούμε αυτό το δώρο".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου