Τετάρτη 24 Μαρτίου 2010

Θέλει να μείνει ο Καλάτζε

Παρόλο που η χρονιά δεν εξελίσσεται καλά για τον Κάχα Καλάτζε, δεν δείχνει να σκέφτεται να αποχωρήσει από το Μιλάνο. Ο μάνατζερ του Γεωργιανού αμυντικού, Λορέντζο Σιπριάνι, με δηλώσεις...




στο "Calciomercato.it" ανέφερε ότι ο πελάτης του θέλει να παραμείνει στην Μίλαν μέχρι το 2013,όταν και λήγει και το συμβόλαιό του.

"Ο Καλάτζε θέλει να σεβαστεί το συμβόλαιο που έχει με την Μίλαν μέχρι το 2013. Αυτή την στιγμή είναι τραυματίας και δεν θα αγωνιστεί στην αναμέτρηση με την Πάρμα."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου