Η Πρόκομ απέδειξε χθες σε όλους πως μόνο εύκολα δεν θα αποκλειστεί από τον Ολυμπιακό. Ο Κιντέλ Γουντς ήταν εξαιρετικός χθες και όπως τόνισε στην επίσημη ιστοσελίδα...της Ευρωλίγκας πως:
"Αποδείξαμε χθες πως έχουμε ποιότητα και ότι άξια βρισκόμαστε στα προημιτελικά και να μην αρκεστούμε μονάχα στην συμμετοχή μας εδώ. Το “κλειδί” στο δεύτερο ματς νομίζω πως είναι να περιορίσουμε τα λάθη μας και να μην τους αφήσουμε να έχουν τον τελευταίο λόγο στο ματς. Δεν πιστεύω πως χάσαμε μια μοναδική ευκαιρία στη σειρά για να κάνουμε το μπρέικ. Το δεύτερο παιχνίδι είναι μπροστά μας και θα μπούμε στο γήπεδο για να πάρουμε αυτό που χάσαμε στις λεπτομέρειες".
Από τη μεριά του, ο προπονητής της Πρόκομ Τόμας Πατσέσας είπε:
"Έχουμε μια ημέρα για να διορθώσουμε ορισμένα πράγματα που δεν κάναμε σωστά στον χθεσινό αγώνα και θέλουμε να τα κάνουμε στο δεύτερο ματς της σειράς. Στο πρώτο παιχνίδι, κερδίσαμε στα τρία δεκάλεπτα, αλλά χάσαμε το ματς. Αυτό που πρέπει να αλλάξουμε είναι να μειώσουμε τα λάθη μας και να μην αφήσουμε τον Ολυμπιακό να πάρει πολλά επιθετικά ριμπάουντ. Αν κάνεις 20 λάθη και χάνεις 11 ριμπάουντ από τους αντιπάλους σου, είναι πολύ δύσκολο να κερδίσεις".






Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου