Τετάρτη 24 Μαρτίου 2010

Βόκολος: «Αξίζουν συγχαρητήρια στα παιδιά»

Μετά το τέλος του αγώνα Ελλάδας– Φινλανδίας, ο ομοσπονδιακός προπονητής, Λεωνίδας Βόκολος δήλωσε:«Νιώθουμε τεράστια...



χαρά για την πρόκριση και δικαιωμένοι για την προσπάθεια που καταβάλαμε και στα τρία ματς του τουρνουά.

Επιβεβαιώσαμε ότι ήμασταν η πιο ποιοτική ομάδα του ομίλου. Αξίζουν συγχαρητήρια στα παιδιά γιατί είχαν το σθένος και το κουράγιο να γυρίσουν στο τέλος το σημερινό ματς. Θέλω να ευχαριστήσω τους κ. Γαβριηλίδη, Φύσσα, οι οποίοι βρέθηκαν κοντά μας από την αρχή και μάς βοήθησαν σημαντικά, τον συνεργάτη μου Θοδωρή Παχατουρίδη, καθώς επίσης όλο το τιμ.

Τέλος, θέλω να ευχαριστήσω τους παίκτες. Σ΄ αυτούς ανήκει η πρόκριση. Από τον Αύγουστο ήταν σοβαροί και πειθαρχημένοι και κατάφεραν αυτό που τότε έμοιαζε με όνειρο. Το μυστικό της επιτυχίας είναι ότι είμαστε μια μεγάλη και δεμένη οικογένεια».

Επιπλέον μίλησαν και διεθνείς ποδοσφαιριστές για την πρόκριση.

Αριανούτσος: «Τα λόγια είναι περιττά. Είμαστε ευτυχισμένοι που η Εθνική Παίδων πάει στα τελικά ύστερα από πολλά χρόνια. Είμαστε μια οικογένεια, δεν θέλουμε να σταματήσουμε τα όνειρα, θέλουμε να προσπαθήσουμε να πάρουμε και το τρόπαιο γιατί έχουμε καλή ομάδα».

Διαμαντάκος: «Είμαστε πανευτυχείς. Δείξαμε ψυχή και πήραμε δίκαια την πρόκριση».

Φουρλάνος: «Αποδείξαμε την αξία μας. Παρά το κακό ξεκίνημα, πιστέψαμε στις δυνατότητές μας και ανατρέψαμε το σκορ».

Καπίνο: «Η δουλειά μας σε αυτή τη φάση τελείωσε. Τώρα θα ασχοληθούμε με τα τελικά και θα πάμε στο Λιχτενστάιν για το καλύτερο δυνατό».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου