Τετάρτη 1 Δεκεμβρίου 2010

Φάμπρεγας:«Θέλω το χρόνο μου»

Δεν βιάζεται να επιστρέψει στην δράση ο Σέσκ Φάμπρεγας. Ο αρχηγός της Άρσεναλ επεσήμανε ότι δεν θέλει να αγωνιστεί πριν νιώσει απόλυτα έτοιμος. «Θέλω το χρόνο μου» ανέφερε χαρακτηριστικά...


αφήνοντας ανοιχτό τον ακριβή χρόνο επιστροφής του.

Ο μέσος των «κανονιέρηδων» τραυματίστηκε στον αγώνα του Champions League με την Μπράγκα και το τεχνικό τιμ ευελπιστεί ότι ο Φάμπρεγας θα είναι έτοιμος για το μεγάλο παιχνίδι με τη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ στις 13 Δεκεμβρίου.

Ο ποδοσφαιριστής από την πλευρά του δηλώνει ότι μόνο όταν νιώσει 100% υγιής θα αγωνιστεί.

«Δεν μπορώ από τώρα να καθορίσω τον ακριβή χρόνο επιστροφής, θέλω το χρόνο μου. Η ομάδα τα πήγε εξαιρετικά χωρίς εμένα στο παιχνίδι με την Άστον Βίλα οπότε θα περιμένω μέχρι να αποθεραπευτώ. Όταν συμβαίνει κάτι τέτοιο έχεις την αίσθηση ότι όλα πάνε στραβά γι αυτό πρέπει να είσαι δυνατός και να συνεχίσεις να δουλεύεις».

Παράλληλα αναφέρθηκε και στη μέχρι τώρα πορεία του σε μια σεζόν που δεν κυλάει ιδανικά για τον ίδιο:

«Γνωρίζω ότι δεν έχω αποδώσει το καλύτερο σε αυτή την περίοδο. Ξεκίνησα δυνατά στα πρώτα παιχνίδια όμως στην συνέχεια έχασα κάποια παιχνίδια λόγω τραυματισμού. Οπότε είναι καλύτερο να παίζουν οι συμπαίκτες μου οι οποίοι βρίσκονται σε καλύτερη φόρμα από μένα. Θα προσπαθήσω να επιστρέψω σύντομα, οι συμπαίκτες μου με βοηθάνε πάρα πολύ».

http://www.sport-fm.gr/article/350206

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου