Τετάρτη 1 Δεκεμβρίου 2010

Χαριστέας: «Η Αρλ ήταν η χειρότερη επιλογή που έκανα»

todekari: ΑΓΓΕΛΕ ΜΑΛΛΟΝ ΕΣΥ ΗΣΟΥΝ Η ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ

Ως την χειρότερη επιλογή της καριέρας του χαρακτήρισε ο Αγγελος Χαριστέας την απόφαση που πήρε το περασμένο καλοκαίρι να υπογράψει στην Αρλ. Ο Ελληνας επιθετικός, που έλυσε την συνεργασία...




του με τον γαλλικό σύλλογο, παραχώρησε συνέντευξη στην «Equipe», τονίζοντας μεταξύ άλλων: «Ηταν λάθος μου να υπογράψω στην Αρλ. Σχεδόν αμέσως αισθάνθηκα πολύ άσχημα με αυτά που συνάντησα. Είχα συνηθίσει σε άλλο επίπεδο οργάνωσης. Ομως οι διοικούντες την Νυρεμβέργη με πίεσαν πολύ τότε και η πρόταση της Αρλ ήταν η μοναδική που είχα εκείνη την χρονική στιγμή»

Οσον αφορά στο μέλλον του, ο έμπειρος άσος, σχολίασε: «Ελπίζω να βρω μία ομάδα τον Ιανουάριο και πρωτίστως να μην κάνω το ίδιο λάθος που έκανα τον Αύγουστο. προς το παρόν δεν έχω κάποια πρόταση. Είμαι ανοικτός να συζητήσω με οποιαδήποτε γαλλική ομάδα. Δεν έχω τίποτα με την Γαλλία. Σε κάθε περίπτωση, είμαι 30 ετών και δεν σκοπεύω να σταματήσω την καριέρα μου».

Οπως είναι γνωστό, ο Χαριστέας πήγε στην «νεοφώτιστη» Αρλ τον περασμένο Αύγουστο -μαζί με τον Αγγελο Μπασινά- και έπαιξε σε μόλις έξι αγώνες του σαμπιονά (σ.σ. τρεις φορές βασικός) χωρίς να σκοράρει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου