Σάββατο 2 Οκτωβρίου 2010

Γκόρντον: "Ο Ντούντα σου μιλά στα ίσια"

O Tζαμόν Λούκας, με δηλώσεις του στο RedPlanet.gr, τόνισε ότι ξέρει να παίζει πολύ καλή άμυνα, μίλησε για τον ειλικρινή Ντούσαν Ίβκοβιτς, ενώ χαρακτήρισε τους περιφερειακούς της ομάδας ως τους καλύτερους της Ευρώπης...







Αποσπάσματα από την συνετευξή του στο RedPlanet:

Αναφορικά με τον δικό του ρόλο στην ομάδα, στάθηκε στο γεγονός ότι στους "ερυθρόλευκους" παίζει περισσότερο άμυνα.

"Στο Μαρούσι έπαιζα άμυνα, αλλά όχι με τον ίδιο ζήλο που παίζω τώρα. Πολύς κόσμος δεν ξέρει πόσο καλή άμυνα μπορώ να παίξω. Στο Μαρούσι δεν είχαμε τόσους πολλούς καλούς ψηλούς και έπαιζα άμυνα στο μισό γήπεδο. Στον Ολυμπιακό πιέζω σε όλο το γήπεδο τον αντίπαλο πλέι μέικερ, παίζω 10-15 λεπτά και όποτε μου ζητήσει ο προπονητής μου να μπω ξανά εγώ είμαι έτοιμος".

Για τον Ίβκοβιτς, σχολίασε: "Μου αρέσει ο κόουτς, για να πω την αλήθεια με ενθουσιάζει ότι είναι ειλικρινής και ό,τι έχει να στο πει θα στο πει στα ίσα, δεν υπάρχει μέση κατάσταση. Υπάρχει μόνο αυτό που θέλει και δεν το διαπραγματεύεται. Ή ακολουθείς τον τρόπο του και παίζεις, ή όχι και κάθεσαι στον πάγκο. Αυτός είναι ο κόουτς, θα σου πει την αλήθεια είτε αυτή σου αρέσει είτε όχι. Για τον παίκτη είναι ό,τι καλύτερο, δεν αρέσει σε κανέναν να μιλούν πίσω από την πλάτη του. Αυτός ό,τι έχει να σου πει θα το πει σε σένα κοιτώντας σε στα μάτια, ακόμα κι αν είναι κάτι άσχημο".

Αναφορικά με την ευρωπαϊκή πρεμιέρα κόντρα στη Ρεάλ Μαδρίτης δήλωσε: "Η Ευρωλίγκα είναι πιο σκληρή και πρέπει να είμαστε έτοιμοι να αντιμετωπίσουμε την Ρεάλ, η οποία διαθέτει κάποιους εξαιρετικούς παίκτες. Ο προπονητής τους, θα τους έχει έτοιμους και είμαι σίγουρος ότι και ο προπονητής μας θα έχει εμάς έτοιμους".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου