Σάββατο 2 Οκτωβρίου 2010

Μιραλάς: "Είμαι πολύ καλά εδώ"

Ο Κέβιν Μιραλάς αναδείχτηκε MVP του αγώνα με τον Ολυμπιακό Βόλου, έχοντας πετύχει 2 γκολ ενώ κέρδισε και το πέναλτι, που τελικώς έχασε ο Ριέρα. Ο Βέλγος επιθετικός του Ολυμπιακού στις δηλώσεις..







του αφιέρωσε το βραβείο στους συμπαίκτες του. «Είμαι χαρούμενος για το βραβείο, αλλά μερίδιο έχουν και οι συμπαίκτες μου γιατί είναι ομαδικό άθλημα. Θα πρέπει να εκμεταλλευόμαστε τις ευκαιρίες που κάνουμε, για αυτό θα πρέπει να δουλέψουμε στις προπονήσεις και να βελτιωθούμε περισσότερο»

Ενώ για την παραμονή του στον Ολυμπιακό και μετά το καλοκαίρι τόνισε: «Είμαι χαρούμενος στην Ελλάδα και τον Ολυμπιακό. Τώρα το τι θα συζητήσει ο εκπρόσωπός μου με τον πρόεδρο είναι άλλο θέμα και δεν το ξέρω. Εγώ είμαι πολύ καλά εδώ».

Ο Βασίλης Τοροσίδης αναφέρθηκε στη νίκη και στάθηκε στις αρκετές χαμένες ευκαιρίες. Παράλληλα τόνισε πως όσο ο Ολυμπιακός κερδίζει και μένει πρώτος, οι διώκτες του θα γεμίζουν με άγχος: «το πιο σημαντικό είναι που κερδίσαμε και για ένα ακόμα ματς κάναμε πολλές φάσεις. Θα πρέπει να προσέξουμε να τελειώνουμε τις φάσεις. Είμαστε πρώτοι και μας γεμίζει χαρά, αντίθετα γεμίζουν άγχος αυτοί που ακολουθούν και έχουν και παιχνίδια στην Ευρώπη».

Για το επεισόδιο που είχε με τον Μόνχε του Ολυμπιακού Βόλου είπε: «Δεν έπρεπε να δεχτώ κίτρινη, από την αρχή με έπαιζε σκληρά και μου έχει καταφέρει 3-4 χτυπήματα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου