Κυριακή 3 Οκτωβρίου 2010

Κόκκινη σε Ντελ Πιέρο

Νέα μόδα φαίνεται πως ξεκίνησαν οι διαιτητές. Έτσι μετά τον Φελίπε Μέλο, ένας ακόμη παίκτης της Γιουβέντους δέχτηκε κάρτα με… αφιέρωση από διαιτητή. Ο Αλεσάντρο Ντελ Πιέρο μετά το ματς της Πέμπτης με τη Μάντσεστερ Σίτι για το Europa League...







δέχτηκε το απρόσμενο δώρο από το διαιτητή της αναμέτρησης, Ιτουράλδε Γκονζάλεθ.

"Μόλις τελείωσε ο αγώνας και πήγαμε στα αποδυτήρια, ήρθε προς το μέρος μου ο Ιτουράλδε Γκονζάλεθ, με τον οποίο είχαμε δώσει τα χέρια στον αγωνιστικό χώρο. Μου χαμογέλασε και μου είπε: ‘Συγχαρητήρια, είσαι ένας παίκτης που τηρεί το fair play, έκανες εξαιρετικό ματς και παραλίγο να πετύχεις ένα πανέμορφο γκολ με φάουλ. Θέλω να σου δώσω ένα δώρο’. Αμέσως μετά έβγαλε από το τσεπάκι του μία κόκκινη κάρτα και μου την έδειξε σαν να με απέβαλε! Έμεινα έκπληκτος, αλλά η χειρονομία του με χαροποίησε. Τον ευχαρίστησα και μου έγραψε μία αφιέρωση. ‘Για σένα μεγάλε Άλεξ’".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου