Κυριακή 3 Οκτωβρίου 2010

Ζοσέ Μουρίνο Λένον...

Ο Πορτογάλος τεχνικός παραχώρησε συνέντευξη στο αγγλικό ειδησεογραφικό πρακτορείο BBC, όπου έθεσε σαν στόχο να σταματήσει την κυριαρχία της Μπαρτσελόνα, να πάρει τη 10ο Champions League, ενώ μας χάρισε πάλι τις ατάκες του όπως...







ότι η Ρεάλ είναι σαν τους θρυλικούς Beatles των 60s. Αναλυτικά τα όσα είπε:

"Οι οπαδοί ζητούν περισσότερα, ο Τύπος ζητάει περισσότερα, εγώ δουλεύω σκληρά για να τα καταφέρω. Όλοι νομίζουν ότι είμαι ο Χάρι Πότερ αλλά δεν είναι έτσι.Για μένα επιτυχία σημαίνει, στα τέσσερα χρόνια του συμβολαίου μου, να κατακτήσω το δέκατο Τσάμπιονς Λιγκ για το σύλλογο και να σταματήσω την κυριαρχία της Μπάρτσα.

Πιστεύω ότι μπορώ να βρω έναν τρόπο για να σταματήσω τους μπλαουγκράνα στις μεταξύ μας αναμετρήσεις. Το πρόβλημα ωστόσο είναι ότι το πρωτάθλημα δεν κρίνεται στους δύο μεταξύ μας αγώνες αλλά σε 38".

Για την Τσέλσι:

"Αν θα μου άρεσε ένας τελικός με την Τσέλσι; Θα υπέγραφα τώρα. Για να βρεθώ σε έναν τελικό κόντρα στην Τσέλσι, αλλά και κόντρα στον Ποδοσφαιρικό Σύλλογο του Τιμπουκτού, θα έβαζα από τώρα την υπογραφή μου.

Πάντα ρίχνω ματιές στην Τσέλσι, έχω πάρα πολλούς φίλους εκεί και τα πράγματα δεν έχουν αλλάξει.

Έχω μία εξαιρετική σχέση με το σύλλογο, ο Κάρλο Αντσελότι είναι ένα έξοχο άτομο, έχω πολύ καλή σχέση και με τον ίδιο. Μου αρέσουν όλα στην Τσέλσι".

Όσο για το πώς βλέπει με τα δικά του μάτια τη Ρεάλ Μαδρίτης, φρόντισε να δώσει μία ακόμα ατάκα:

"Αισθάνεσαι τη Ρεάλ κάθε στιγμή. Όταν αποβιβαζόμαστε από ένα αεροπλάνο, είτε στην Ισπανία είτε σε οποιοδήποτε άλλο μέρος του κόσμου, μοιάζουμε σαν τους Beatles που φτάνουν στο Σαν Φρανσίσκο τη δεκαετία του '60".

Φυσικά και είπε τα καλύτερα για τον συμπατριώτη του Κριστιάνο Ρονάλντο:

"Έχει εκπληκτικές δυνατότητες. Πρέπει να μάθει να αντέχει την πίεση και τις προσδοκίες επειδή όλοι θεωρούν ότι ο Ρονάλντο μπορεί να ντριμπλάρει δέκα παίκτες και να σκοράρει, να κάνει τη διαφορά σε κάθε ματς.

Δεν είναι εύκολο για κάποιον να διαχειριστεί την πίεση. Έχει όμως επιθυμία, ζήλο και επαγγελματισμό. Όλα όσα μου είπε για αυτόν ο Άλεξ Φέργκιουσον είναι απολύτως αληθινά, είναι ένας φανταστικός τύπος".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου