Κυριακή 3 Οκτωβρίου 2010

Τιμωρήθηκε με πρόστιμο 62.500 ευρώ για την αποβολή του ο Καπετάνος!

Πρόστιμο, που ανέρχεται στο ποσό των 62.500 ευρώ, επέβαλε η διοίκηση της Στεάουα Βουκουρεστίου στον Παντελή Καπετάνο για την αποβολή του στο ματς με τη Νάπολι για το Γιουρόπα Λιγκ. Οι Ρουμάνοι κατηγορούν...








τον 27χρονο επιθετικό πως έχει τη μεγαλύτερη ευθύνη για την ισοπαλία με την ιταλική ομάδα (προηγούνταν με 3-0 αλλά ισοφαρίστηκαν σε 3-3 στις καθυστερήσεις), παρόλο που ο παίκτης είδε την κόκκινη κάρτα στο 31ο λεπτό!

Ο Καπετάνος ξεκαθάρισε πως δεν θα πληρώσει το πρόστιμο και ότι προτιμάει να δώσει καλύτερα τα χρήματα σε ένα φιλανθρωπικό ίδρυμα, αφού θεωρεί άδικη την αντιμετώπιση που έχει δεχθεί από την ομάδα του (ο πρόεδρος Τζίτζι Μπεκάλι τον χαρακτήρισε «ηλίθιο παιδί»).

«Παίζω 10 χρόνια μπάλα και με εξαίρεση την αποβολή μου πριν από ένα χρόνο απέναντι στην Ουίπεστ ουδέποτε είχα αντιαθλητική συμπεριφορά. Δεν χρειάζεται να απολογηθώ ούτε να ζητήσω συγγνώμη τώρα, διότι δεν έκανα τίποτα παράνομο. Ίσα που ακούμπησα τον Σαντακρότσε. Αν είχα βρει τον αντίπαλο με τέτοια ταχύτητα, δεν θα αιμορραγούσε;», είπε αρχικά ο Κεπατάνος.

Στη συνέχεια, υποστήριξε: «Όταν είδα την κόκκινη κάρτα τρελάθηκα. Οι οπαδοί ελπίζω να έχουν καταλάβει ότι δίνω τα πάντα κάθε φορά που παίζω. Εδώ είμαστε σαν οικογένεια. Κανείς συμπαίκτης μου δεν με κατηγόρησε. Δεν συμφωνώ με την ιδέα να μου επιβληθεί οποιοδήποτε πρόστιμο για την ενέργειά μου, διότι δεν είμαι ένοχος. Προτιμώ να δώσω λεφτά σ' ένα φιλανθρωπικό ίδρυμα παρά να πληρώσω πρόστιμο».

sportdog

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου