Πέμπτη 30 Σεπτεμβρίου 2010

Ντούσαν Mπάγεβιτς:Δεν αναλαμβάνω τον ΠΑΟΚ!

Ο Ντούσαν Μπάγεβιτς διέψευσε τα σενάρια, που είχαν κυκλοφορήσει από τον βοσνιακό Τύπο, που τον ήθελαν να αναλαμβάνει τον ΠΑΟΚ και τόνισε πως το μόνο που θέλει αυτήν την περίοδο είναι να κάνει...







ένα διάλειμμα από τον χώρο του ποδοσφαίρου. "Κάθε φορά που είμαι ελεύθερος τα ΜΜΕ βγάζουν φήμες για το όνομά μου, αλλά θα πρέπει να τα απογοητεύσω. Όχι, δεν αναλαμβάνω τον ΠΑΟΚ, ούτε και ξέρω ποιος έβγαλε αυτή την ιστορία.

Αποφάσισα να κάνω ένα διάλειμμα από το ποδόσφαιρο. Για πόσο καιρό, δεν ξέρω αυτή τη στιγμή. Δεν βιάζομαι και αυτό που χρειάζομαι είναι μία διακοπή. Το ποδόσφαιρο δεν είναι το παν. Υπάρχουν κι άλλες απολαύσεις στη ζωή", είπε χαρακτηριστικά ο "Ντούσκο", οποίος επανέλαβε πως η παραίτησή του από τον πάγκο της ΑΕΚ ήταν μία πράξη που έγινε προκειμένου να βγει κερδιμένη η "Ένωση":

"Η αποχώρησή μου είναι καλό για όλους, για μένα και για την ομάδα. Η ΑΕΚ δεν είχε ηρεμία και φεύγοντας μπήκε ένα τέλος στη διαμάχη γύρω από το πρόσωπό μου".


balla

1 σχόλιο:

  1. TO NTOYSAN ΠΑΕΙ ΓΙΑ ΒΑΖΕΛΑ... ΤΟ ΕΧΩ ΙΚΑΝΟ (ΦΡΑΓΚΟCOLLECTOR) ΝΑ ΕΦΥΓΕ ΤΩΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ αεκ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΕ 1 ΜΗΝΑ ΣΤΟΝ παο

    ΑπάντησηΔιαγραφή