Παρασκευή 2 Ιουλίου 2010

Διαψεύδει ο Μπαστία

Σε διάψευση των δημοσιευμάτων που τον ήθελαν να σκέφτεται το ενδεχόμενο να αποχωρήσει από την Αστέρα Τρίπολης προχώρησε ο Αντριάν Μπαστία. Ο Αργεντινός αμυντικός μέσος με δήλωσή του...






στην επίσημη ιστοσελίδα των Αρκάδων ξεκαθάρισε ότι ουδέποτε μίλησε με κάποιον δημοσιογράφο και ουδέποτε εξέφρασε την επιθυμία του να φύγει από τον Αστέρα.

Αναλυτικά η δήλωσή του:

«Επιστρέφοντας στην Ελλάδα μετά τις διακοπές μου είδα, με μεγάλη μου έκπληξη, δημοσίευμα έγκριτης εφημερίδος όπου στις 15-5-2010 (ημερομηνία κατά την οποία είχα ήδη αναχωρήσει από την Ελλάδα για την πατρίδα μου) αναφέρει κάποιες δήθεν δηλώσεις μου περί επιθυμίας μου για αποχώρηση από τον ΑΣΤΕΡΑ, μη επιστροφής μου στην ομάδα κλπ.

Δηλώνω ότι ουδέποτε μίλησα ΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟ, ΟΥΤΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΛΛΟ και δεν έκανα καμία δήλωση ή αναφορά σε αυτά που γράφονται στο δημοσίευμα αυτό.

Αντίθετα δηλώνω ευχαριστημένος από την παραμονή μου στον ΑΣΤΕΡΑ και στην Τρίπολη, όπου δεν αντιμετώπισα ΠΟΤΕ κανένα πρόβλημα.

ΑΝΤΡΙΑΝ ΜΠΑΣΤΙΑ»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου