Δηλώσεις έκανε ο πρώην πλέον τερματοφύλακας της Καβάλας, Σαρλ Ιτάνζ, ο οποίος αναφέρθηκε στο φημολογούμενο ενδιαφέρον...του Παναθηναϊκού για την απόκτησή του, ενώ μίλησε και για την κόντρα που είχε με τον συμπαίκτη του, Ζέλικο Κάλατς στους «Αργοναύτες».
Στην εφημερίδα «ΕΞΕΔΡΑ» μίλησε ο Σαρλ Ιτάνζ που τόνισε μεταξύ άλλων ότι στην Καβάλα πέρασε έναν υπέροχο χρόνο, ενώ δεν δίστασε να αναφερθεί στο φημολογούμενο ενδιαφέρον του Παναθηναϊκού για την απόκτησή του:
«Εν γνώσει μου δεν υπήρξε κάτι. Ούτε συζήτηση, ούτε κάτι άλλο. Προς το παρόν, καλούμαι την 1η Ιουλίου να είμαι στη Λίβερπουλ για να ξεκινήσω προετοιμασία. Αλλά θα εξετάσω όσες προτάσεις μου γίνουν. Πάντως, για τη Μπρεστ δεν ξέρω τίποτα», είπε αρχικά ο Γάλλος τερματοφύλακας και στη συνέχεια αποκάλυψε τους λόγους της κόντρας του με τον Ζέλικο Κάλατς στην αρχή της περιόδου:
«Ηρθα στην Καβάλα για να είμαι βασικός. Αυτή ήταν η βάση της συμφωνίας μας. Στη συνέχεια, άρχισε να γίνεται ένα ροτέισον. Δύο ματς εγώ, δύο ο Κάλατς. Αλλά, όπως είπα και τότε, εγώ δεν ήρθα στην Καβάλα για να μένω σπίτι μου. Γιατί αυτό έκανα όταν δεν αγωνιζόμουν. Καθόμουν σπίτι. Για μένα ήταν ξεκάθαρο ότι έπρεπε να είμαι βασικός».
Ο Ιτάνζ μίλησε με τα καλύτερα λόγια για την πόλη της Καβάλας, τους κατοίκους της περιοχής, ενώ έκανε ειδική μνεία και στον Σταύρο Ψωμιάδη, λέγοντας ότι τον βοήθησε πολύ η συμπεριφορά του:
«Ήταν κάτι που πραγματικά απόλαυσα και εκτίμησα ιδιαίτερα. Ο πρόεδρος έκανε πολύ πιο εύκολη την παραμονή μου στην Ελλάδα και έβαλε τα μέσα, ούτως ώστε να έχουμε μία καλή ομάδα. Στο σύνολο της σεζόν πήγαμε καλά. Ή, καλύτερα, μέχρι τον ημιτελικό του Κυπέλλου με τον Αρη», είπε αρχικά και πρόσθεσε:
«Η Καβάλα είναι μια πανέμορφη μικρή πόλη με ζεστούς και φιλόξενους ανθρώπους, που μου συμπεριφέρθηκαν άψογα. Η θάλασσα, ο ήλιος, τα ωραία μέρη, όλα αυτά μου θύμισαν το Μονακό. Για μένα η Ελλάδα ήταν μία εμπλουτιστική εμπειρία τόσο στο αθλητικό όσο και στο ανθρώπινο κομμάτι».
(gazzetta)






Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου