Τρίτη 4 Μαΐου 2010

"Πριμ 2 εκ. για νίκη επί της Ιντερ!"

Ακόμα μεγαλύτερο ενδιαφέρον στο φετινό Campionato επιχειρεί να δώσει ο πρόεδρος της Σιένα, Μάσιμο Μετζαρόμα, ο οποίος έταξε στους παίκτες της ομάδας του, πριμ νίκης επί της...



Ιντερ, που αγγίζει τα 2.000.000 ευρώ! Το εντυπωσιακό στην υπόθεση είναι ότι η Σιένα έχει υποβιβαστεί μαθηματικά και ελπίζει μόνο σε ένα θαύμα, από την επανεξέταση του σκανδάλου Calciopoli!

Εκτός αυτού όμως, ο Μετζαρόμα είναι φανατικός οπαδός της Ρόμα, που είναι η άμεση διεκδικήτρια του τίτλου από τους νερατζούρι! Κάτι που εν πολλοίς είναι και το κίνητρο για το συγκεκριμένο πριμ, αφού έτσι κι αλλιώς ο ίδιος επιχείρησε στο παρελθόν να αναμιχθεί με τα διοικητικά των τζιαλορόσι.

"Ο πρόεδρος Μάσιμο Μετζαρόμα μου είπε ο ίδιος να καθησυχάσω τους φίλους της Ρόμα, αλλά κυρίως τους οπαδούς που αγαπούν τον αθλητισμό πάνω και από το ποδόσφαιρο. Δεν υπάρχει ματς που να αγοραστεί ή να πουληθεί και οι παίκτες θα παλέψουν μέχρι το τελευταίο λεπτό των καθυστερήσεων.

Πιστεύουμε πως με την επανεξέταση της υπόθεσης calciopoli ίσως βγουν νέα στοιχεία και εξασφαλίσουμε την άνοδο ακόμα και στα χαρτιά. Για αυτό η Σιένα θα προσπαθήσει να κατακτήσει όλους τους πόντους που είναι υπό διεκδίκηση και μετά θα δούμε τί θα συμβεί", δήλωσε χαρακτηριστικά ο σύμβουλος του Μετζαρόμα στη Σιένα, Νταβίντε Μπουτσόνι.

Ο Μετζαρόμα από την πλευρά του, δεν θα μπορούσε να μην αναφερθεί και στο ματς παρωδία της Ιντερ με την Λάτσιο στην αιώνια πόλη, που βρήκε νικητές τους μιλανέζους, σε ένα παιχνίδι πάντως που οι λατσιάλι δεν... ίδρωσαν ιδιαίτερα. Παράλληλα, επιβεβαίωσε μεν το πριμ των 2 εκ., υπογράμμισε όμως πως είναι για τη σωτηρία της ομάδας και όχι για να κόψουν το πρωτάθλημα από την Ιντερ.

"Θα άρχιζα στις κλωτσιές κάθε παίκτη μου εάν η ομάδα μου πρωταγωνιστούσε σε ένα τέτοιο ματς. Δεν το είδα, επειδή ήμουν εγκλωβισμένος στην κίνηση, όμως διάβασα εφημερίδες. Με δεδομένο ότι όλοι λένε τα ίδια, αυτό σημαίνει πως κάτι έγινε πράγματι. Ενας πρόεδρος δεν μπορεί να βλέπει την εικόνα μίας πόλης βρώμικης σε τέτοιο βαθμό. Εγώ δεν θα επέτρεπα σε κανέναν να βρωμίζει την εικόνα της Σιένα. Δεν θα υπάρχει κάποιο έξτρα πριμ για να σταματήσουμε την Ιντερ την τελευταία αγωνιστική του πρωταθλήματος.

Μέχρι την περασμένη Παρασκευή είχα συναντήσει τους παίκτες, ζήτησα τη μάξιμουμ αφοσίωση από αυτούς και το απέδειξαν κόντρα στην Παλέρμο. Εχω υποσχεθεί πριμ σωτηρίας 2.000.000 ευρώ, που είχαν ήδη αποδεχτεί, σε περίπτωση που έρθουμε τρίτοι από το τέλος και καταφέρουμε να μείνουμε μετά τις τελικές αποφάσεις για το σκάνδαλο calciopoli. Ζητάω στα δύο τελευταία ματς από τους παίκτες να παίξουν ως επαγγελματίες για να τιμήσουν τη φανέλα αλλά και επειδή στη Serie B θα είμαι αναγκασμένος να μικρύνω το ρόστερ κάποιοι θα θέλουν να κάνουν καλή εντύπωση σε άλλες ομάδες".
(sportgr)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου