Τρίτη 4 Μαΐου 2010

Δαμιανίδης για πρόεδρος στον ΕΣΑΚΕ!

Η αναξιοπιστία που υπάρχει στο ελληνικό πρωτάθλημα, τα άλυτα προβλήματα της Α1 και το κλίμα αβεβαιότητας...



που κυριαρχεί οδηγούν σε ανάγκες αλλαγών. Το πρόσωπο του Βασίλη Οικονομίδη δεν περιβάλλεται πια από εμπιστοσύνη από τις ομάδες και ήδη φουντώνει η κουβέντα για διάδοχη κατάσταση στον ΕΣΑΚΕ με αφορμή, φυσικά, τις εκλογές που έρχονται το καλοκαίρι.

Σύμφωνα με πληροφορίες του Sportnet το όνομα που παίζει δυνατά και στηρίζεται από πολλούς κύκλους προκειμένου να μπει μπροστά και να κατέβει στις εκλογές για να αναλάβει πρόεδρος του ΕΣΑΚΕ είναι ο Γιάννης Δαμιανίδης. Ο ισχυρός άνδρας του Αρη φέρεται να είναι, μάλιστα, καθολικής αποδοχής καθώς στηρίζεται τόσο από τον Παναθηναϊκό, όσο και τον Ολυμπιακό, γεγονός που κρίνεται πολύ θετικό για να αποφευχθεί μία νέα σύγκρουση μεταξύ των ισχυρών της Α1.

Οσο για τις προθέσεις του ιδίου αναφορικά με τις πιέσεις που δέχεται να βάλει υποψηφιότητα πρέπει να καταγραφεί πως είναι θετικές προς το ενδεχόμενο αυτό. Για τον Γιάννη Δαμιανίδη θεωρείται βέβαιο πως θα αποχωρήσει από την προεδρία της ΚΑΕ Αρης και για το επόμενο βήμα του στα «κοινά» του ελληνικού μπάσκετ ο ΕΣΑΚΕ είναι ένας εξαιρετικά πιθανός προορισμός. Πρόκειται, άλλωστε, για έναν από τους πιο έμπειρους και ικανούς παράγοντες στον χώρο της Α1, που γνωρίζει πρόσωπα και καταστάσεις μέσα από την δεκαετία του στα δρώμενα του Αρη.
(sportnet)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου