Τρίτη 4 Μαΐου 2010

Χωρίς Νέτο με ΑΕΚ (εντός) και ΟΣΦΠ


Με μία πρωινή προπόνηση συνεχίστηκε η προετοιμασία των παικτών του Άρη, για τον αγώνα της Πέμπτης με αντίπαλο την ΑΕΚ, στις 19:00, στο ΟΑΚΑ...



Ο Χρήστος Βαγγέλη ακολουθεί ατομικό πρόγραμμα μετά τον τραυματισμό του και δεν υπολογίζεται για το υπόλοιπο της αγωνιστικής σεζόν.

Αύριο το πρόγραμμα περιλαμβάνει μία πρωινή προπόνηση και στην συνέχεια ο Έκτορ Ραούλ Κούπερ θα ανακοινώσει στους παίκτες του, την αποστολή για τον αγώνα με την ΑΕΚ.

Χωρίς Νέτο στην Αθήνα, με Ολυμπιακό

Στο μεταξύ, ο τεχνικός του Άρη επέλεξε ο Σταύρος Λαμπριάκος να εκτίσει την ποινή της μίας αγωνιστικής στον αγώνα της Πέμπτης με την ΑΕΚ, ενώ ο Ντάρσι Νέτο θα εκτίσει τις δύο αγωνιστικές στον αγώνα της τέταρτης αγωνιστικής με την ΑΕΚ στο 'Κλ.Βικελίδης' και στο παιχνίδι της πέμπτης αγωνιστικής των πλέι-οφ κόντρα στον Ολυμπιακό στο στάδιο Καραισκάκη.
(sportdog)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου