
Με μία πρωινή προπόνηση συνεχίστηκε η προετοιμασία των παικτών του Άρη, για τον αγώνα της Πέμπτης με αντίπαλο την ΑΕΚ, στις 19:00, στο ΟΑΚΑ...
Ο Χρήστος Βαγγέλη ακολουθεί ατομικό πρόγραμμα μετά τον τραυματισμό του και δεν υπολογίζεται για το υπόλοιπο της αγωνιστικής σεζόν.
Αύριο το πρόγραμμα περιλαμβάνει μία πρωινή προπόνηση και στην συνέχεια ο Έκτορ Ραούλ Κούπερ θα ανακοινώσει στους παίκτες του, την αποστολή για τον αγώνα με την ΑΕΚ.
Χωρίς Νέτο στην Αθήνα, με Ολυμπιακό
Στο μεταξύ, ο τεχνικός του Άρη επέλεξε ο Σταύρος Λαμπριάκος να εκτίσει την ποινή της μίας αγωνιστικής στον αγώνα της Πέμπτης με την ΑΕΚ, ενώ ο Ντάρσι Νέτο θα εκτίσει τις δύο αγωνιστικές στον αγώνα της τέταρτης αγωνιστικής με την ΑΕΚ στο 'Κλ.Βικελίδης' και στο παιχνίδι της πέμπτης αγωνιστικής των πλέι-οφ κόντρα στον Ολυμπιακό στο στάδιο Καραισκάκη.
(sportdog)






Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου