Τρίτη 4 Μαΐου 2010

Ρομπίνιο: Αφήστε με να μείνω

O Ρομπίνιο δεν θέλει να επιστρέψει στην Μάντσεστερ Σίτι, όπως αποκάλυψε ο ίδιος. Ο Βραζιλιάνος επιθετικός, αγωνίζεται...



με την μορφή δανεισμού στην Σάντος, όπου μάλλον ξαναβρήκε τον εαυτό του και δεν φαίνεται να είναι διατεθειμένος να επιστρέψει στην Αγγλία. Όπως δήλωσε με αφορμή την κατάκτηση του τίτλου του Σάο Πάολο:

"Είμαι πολύ χαρούμενος. Αυτός, είναι ένας σημαντικός τίτλος για εμένα, που δεν είχα κατακτήσει παλιότερα. Βρίσκω χαρά στο ποδόσφαιρο εδώ. Χαρά και χαμόγελο. Είμαι πολύ χαρούμενος που είμαι μέλος αυτής της ομάδας. Αφήστε με να μείνω εδώ. Είναι καλά. Ελπίζω να μην χρειαστεί να επιστρέψω", τόνισε χαρακτηριστικά που από ότι φαίνεται δεν μπορεί να αντέξει τον ανταγωνισμό του Ευρωπαϊκού ποδοσφαίρου, και ίσως αυτός να είναι ένας λόγος που οι περισσότεροι λατινοαμερικάνοι "ξεφουσκώνουν" εύκολα τα τελευταία χρόνια.

Να αναφέρουμε επίσης πως σε 11 συμμετοχές με την φανέλα της Σάντος, ο Ρομπίνιο έχει πετύχει πέντε τέρματα. Ως εκ τούτου αναμένεται να είναι παρών στο Μουντιάλ με τα χρώματα της χώρας του, αν και η οριστική απόφαση θα παρθεί από τον Ντούγκα σε περίπου ένα μήνα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου