Απογοητευμένος από την αποτυχία της Γιουβέντους να εξασφαλίσει μια θέση για το Champions League της νέας...αγωνιστικής περίοδου είναι ο Ντιέγκο.
"Γνωρίζαμε ότι θα ήταν δύσκολο. Η Κατάνια στην έδρα της κάνει τα πάντα για τη νίκη. Δυστυχώς δεν καταφέραμε να ξεπεράσουμε τον εαυτό μας και να κλείσουμε έναν αγώνα ακόμη με νίκη. Είμαι απογοητευμένος, επειδή το αποτέλεσμα αυτό, αφήνει την Γιουβέντους εκτός του επόμενου Champions League. Αυτός ήταν ένας από τους στόχους μας για εφέτος".
Να θυμίσουμε ότι η Γιουβέντους ουσιαστικά είναι εκτός στόχων φέτος και στην ομάδα έχουν αρκετά παράπονα από τον Ντιέγκο, ο οποίος δεν δικαιολόγησε τα 25 εκατομμύρια Ευρώ που δαπάνησαν οι Ιταλοί το περασμένο καλοκαίρι για να τον αποκτήσουν από την Βέρντερ Βρέμης. Αν και στην αρχή της σεζόν φάνηκε να την πηγαίνει από το "χεράκι", δεν είχε ανάλογη συνέχεια.
Βέβαια, όπως συμβαίνει συνήθως σε τέτοιες περιπτώσεις, δεν μπορεί να φταίει μόνο ένας. Προφανώς για να έχει διάρκεια στην απόδοσή του θα έπρεπε να έχει και βοήθειες, όμως η "Μεγάλη Κυρία" φέτος ήταν απογοητευτική.






Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου