Τετάρτη 28 Απριλίου 2010

Βάζουν τέλος Μέλμπεργκ, Ζεβλάκοφ


Αποφασισμένοι να συνεχίσουν την καριέρα τους στον Ολυμπιακό δηλώνουν οι Όλοφ Μέλμπεργκ και Μίκαελ Ζεβλάκοφ, βάζοντας τέλος στα μεταγραφικά σενάρια των τελευταίων ημερών, ενώ δίνουν σύνθημα πρωτιάς στα πλέι οφ...



Ακολουθούν οι δηλώσεις του Μέλμπεργκ στον «Πρωταθλητή»

-Όλοφ πως αισθάνεσαι; Είσαι έτοιμος να επιστρέψεις στη δράση;

«Νομίζω πως ναι. Αισθάνομαι πολύ καλά. Είμαι έτοιμος να επιστρέψω στους αγώνες αρχής γενομένης από αυτόν με τον Άρη».

-Σου έλειψαν οι αγώνες και η ομάδα;

«Ναι πολύ. Δεν είμαι από αυτούς που αισθάνονται άνετα βλέποντας τους αγώνες από την κερκίδα. Μου αρέσει να παίζω ποδόσφαιρο. Μου αρέσει να είμαι στο γήπεδο με τους συμπαίκτες μου. Μου έλειψε όλο αυτό. Τώρα όμως επιστρέφω και ναι, μπορεί να πει κανείς ότι έχω φορτίσει τις μπαταρίες μου και είμαι πανέτοιμος για τους αγώνες και την πρωτιά».

-Ποια είναι η γνώμη σου γι αυτό το μίνι πρωτάθλημα που αρχίζει, δηλαδή τα πλέι οφ; Θα καταφέρει ο Ολυμπιακός να πάρει τη δεύτερη θέση; Πως περιμένεις τον αγώνα με τον Άρη;

«Θα είναι σίγουρα δύσκολο. Είμαι μια σειρά δύσκολων και σημαντικών αγώνων. Πρέπει όμως να τα δώσουμε όλα και να καταφέρουμε να πάρουμε την πρώτη θέση. Είναι σημαντικό για τον σύλλογο, είναι σημαντικό και για τον καθένα μας ξεχωριστά. Εμείς έχουμε ένα δύσκολο ξεκίνημα με τον Άρη όπου θα κάνουμε ότι καλύτερο μπορούμε».

-Τις τελευταίες ημέρες υπήρξαν κάποιας δημοσιεύματα στο εξωτερικό που θέλουν ομάδες από την Αμερική να ενδιαφέρονται για σένα. Γράφτηκε ότι σε θέλουν οι Λος Άντζελες Γκάλαξι και οι Νιου Γιορκ Ρεντ Μπουλς. Τι συμβαίνει;

«Το άκουσα και εγώ. Είναι απλώς φήμες. Δεν υπάρχει κάτι άξιο αναφοράς. Ούτως ή άλλως δεν είναι κάτι που θα με ενδιέφερε».

-Δεν το σκέφτεται δηλαδή να πας εκεί, όπως γράφτηκε; Δεν σε ενδιαφέρει αυτή η προοπτική;

«Όχι καθόλου. Είμαι παίκτης του Ολυμπιακού και θα είμαι για τα επόμενα δύο χρόνια. Σκοπεύω να τιμήσω το συμβόλαιό μου και δεν έχω καμία διάθεση να φύγω από εδώ».

-Να μείνουν ήσυχοι, δηλαδή οι φίλοι του Ολυμπιακού που ανησυχούν για σένα;

«Ναι βεβαίως. Θα είμαι παίκτης της ομάδας και για τα επόμενα δύο χρόνια».


«Ψέμματα ότι θα φύγω»

Εκτός από τον Όλοφ Μέλμπεργκ και ο Μίκαελ Ζεβλάκοφ δηλώνει στον «Πρωταθλητή» ότι θέλει να παραμείνει στον Ολυμπιακό τονίζοντας ότι είναι ψέμματα όλα αυτά που ακούγονται. Ο Πολωνός αμυντικός δήλωσε μεταξύ άλλων: «Είναι ψέμα. Αν υπήρχε κάποιο προσωπικό πρόβλημα για το οποίο έπρεπε να γυρίσω στην πατρίδα μου, θα είχα υπογράψει ήδη σε πολωνική ομάδα. Δεν έχω υπογράψει πουθενά όμως, διότι δεν υπάρχει κάτι τέτοιο. Απορώ πως λέγονται και γράφονται αυτές οι ανακρίβειες».

Για να προσθέσει στη συνέχεια: «Θα ήθελα να μείνω και του χρόνου στον Ολυμπιακό. Περνάω καλά εδώ και μου αρέσουν η ομάδα, ο κόσμος της και το περιβάλλον. Δεν ξέρω όμως τι θα γίνει. Δεν έχω καμία πληροφόρηση από την ομάδα. Θα περιμένω. Καταλαβαίνω πως προηγούνται τα πλέι οφ. Και για μένα προέχουν τα πλέι οφ και η πρωτιά».
(gazzetta)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου