
Ο προπονητής του ΠΑΟΚ, Σούλης Μαρκόπουλος, μίλησε στον Sport 103 Fm για την ομάδα του αλλά και για τους στόχους της μέχρι το τέλος του πρωταθλήματος, αρχής γενομένης από το προσεχές ματς-κλειδί με τον Κολοσσό.
Για την πορεία του ΠΑΟΚ: "Υπάρχουν πολλές και ισχυρές ομάδες αλλά και η παρουσία του τρίτου ξένου ενίσχυσε τα ρόστερ των ομάδων με αποτέλεσμα να υπάρχουν αποτελέσματα που δεν ήταν δυνατά. Ότι εμείς παίρνουμε τα αποτελέσματα που θέλουμε είναι ευχής έργον. Οι παίκτες έχουν βρεθεί μεταξύ τους και αυτό είναι το πιο θετικό από όλα.Το έργο μας επιτελείται από όλους όσους τρέχουνε για τον ΠΑΟΚ. Υπάρχει ακόμη πολύς δρόμος αλλά όταν έχεις θέληση για έναν στόχο μπορείς να τον πετύχεις. Υπάρχει φως στο τούνελ και αισιοδοξώ πως η εικόνα της ομάδας θα είναι ακόμα καλύτερη. Αν δεν το πίστευα ούτε μία στο εκατομμύριο δε θα ερχόμουν. Πίστεψα σε αυτούς τους ανθρώπους. Δεν έχει αλλοιωθεί το αρχικό μου πιστεύω και στο τέλος όλοι μας θα είμαστε χαρούμενοι".
Για τον Ντελινικάιτις: "Οι παίκτες έχουν καταλάβει τον ρόλο τους και τι μπορεί να προσφέρει ο καθένας. Η προσαρμογή του Ντελινινκάιτις δείχνει ότι είναι καλής πάστας παίκτης. Είναι διεθνής με την Εθνική Λιθουανίας αλλά έχει παίξει και σε άλλες καλές ομάδες. Αισιοδοξούμε ότι θα μας βοηθήσει ακόμα περισσότερο στο μέλλον".
Για τη συνέχεια του πρωταθλήματος: "Το παιχνίδι με τον Κολοσσό θα είναι ένα παιχνίδι που θα καθορίσει την θέση που θα καταλάβουμε στην κανονική περίοδο. Εχουμε τις δυνατότητες για να το κερδίσουμε. Στα πλέι οφ θα παίξει ρόλο σε ποια μέρα θα βρεθούν οι ομάδες. Μαρούσι και Πανελλήνιος είναι καλές ομάδες. Θα είναι ευχάριστο να μην βρίσκονται σε καλή ημέρα στο μεταξύ μας παιχνίδι".
Για τον κόσμο του ΠΑΟΚ: "Ο κόσμος μας ήταν ένθερμος σε όλη την περίοδο. Παίρνουμε δύναμη από τον κόσμο μας. Ολα τα παιδιά προσπαθούν πάρα πολύ και κάποιες φορές υπερβάλλουν και εαυτούς και στο τέλος θεωρώ πως θα είμαστε χαρούμενοι όλοι μας".






Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου