Δευτέρα 19 Απριλίου 2010

Τέλος καλό, όλα καλά(;)


Στο παρελθόν ανήκει το επεισόδιο που σημειώθηκε σήμερα το πρωί ανάμεσα στον Ντούσαν Μπάγεβιτς και τον Σταύρο Αδαμίδη. Οι δύο πλευρές συναντήθηκαν αμέσως μετά στο εστιατόριο του Σερβου...




προπονητή στη Νέα Ερυθραία, παρουσία των Δημητριάδη και Καπετανάκη και συμφώνησαν να ξεχάσουν την παρεξήγηση.

Το κλίμα στο γεύμα ήταν καλό και η παρεξήγηση λύθηκε γρήγορα. (Θα έχει καλό φαγητό, και δεν ασχολήθηκαν πολύ). Το ραντεβού όπως σας ενημερώσαμε νωρίτερα έγινε, σύμφωνα με πληροφορίες, με πρωτοβουλία του Πέτρου Παππά ο οποίος ωρίσκεται στο εξωτερικό.

Όσο για το γιατί δημιουργήθηκε το θέμα, ο Μπάγιεβιτς τα είχε "πάρει" με αυτά που φέρεται να είπε ο Σκόκο (ότι ο Αδαμίδης του υποσχέθηκε 1 εκ ευρώ και να διώξει τον Μπάγιεβιτς) και με τους 9 παίκτες που διασκέδαζαν το βράδυ της Παρασκευής παραβιάζοντας το ωράριο της ομάδας. Όμως του διαβεβαίωσαν πως δεν ήταν σκόπιμο να μην πάρει θέση η διοίκηση και θα τιμωρηθούν αύριο, όπως λογικά εξτρά θα τιμωρηθεί και ο Μπλάνκο για τα σημερινά.

Τι να πρωτοτιμωρήσεις...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου