Τρίτη 20 Απριλίου 2010

Χριστοδουλόπουλος: «Οι στόχοι μου συμβαδίζουν με την ομάδα»

Το «παρών» σε εκδήλωση χορηγού, έδωσε ο Λάζαρος Χριστοδουλόπουλος. Ο μεσοεπιθετικός του Παναθηναϊκού, στο πλαίσιο δηλώσεων που έκανε, ξεκαθάρισε...



πως οι στόχοι του συμβαδίζουν με αυτούς της ομάδας, απαντώντας σε ερώτηση που του έγινε αναφορικά με ενδεχόμενη πρόταση που θα του ερχόταν από σύλλογο του εξωτερικού.

Αποσπάσματα από τις δηλώσεις του Έλληνα ποδοσφαιριστή

Θα είναι ο Λάζαρος Χριστοδουλόπουλος στην απόστολή της εθνικής Ελλάδος στο Μουντιάλ;

«Δεν νομίζω… Θέλω να είμαι ειλικρινής με τον εαυτό μου. Δεν έχω πάρει τον ανάλογο χρόνο συμμετοχής, ώστε να έχω παιχνίδια στα πόδια μου και να μπορώ να βοηθήσω την ομάδα. Σίγουρα στο μέλλον θα είμαι ένας από τους παίκτες που θα πλαισιώνουν την εθνική ομάδα. Ακόμα και στο προσεχές Μουντιάλ πάντως δεν αποκλείω τίποτα… ποτέ δεν ξέρεις».

Έχει πιθανότητες πρόκρισης η Ελλάδα, απέναντι σε Αργεντινή, Νιγηρία και Κορέα;

«Ασφαλώς και έχει πιθανότητες πρόκρισης. Έχω μιλήσει με τα παιδιά τα οποία πιστεύουν πως έχουν πιθανότητες πρόκρισης και θα πάνε για να τα δώσουν όλα. Πρόκειται για έναν όμιλο και εύκολο αλλά και δύσκολο, εξαρτάται πως θα παρουσιαστούμε εμείς σαν ομάδα. Έχουμε την ποιότητα και όλες τις δυνάμεις για να περάσουμε στην επόμενη φάση».

Αποτελεί όνειρο μία μεταγραφή σε ομάδα του εξωτερικού;

«Το έχω ξαναπεί στο παρελθόν πως οι στόχοι μου συμβαδίζουν με την ομάδα. Είμαστε πρωταθλητές, περιμένουμε να γίνουμε και κυπελλούχοι, από εκεί και πέρα ότι είναι να ‘ρθει ας έρθει. Ξέρω τις δυνατότητές μου και το τί μπορώ να καταφέρω».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου