Ο Γρηγόρης Παπαζαχαρίας παρέλαβε σήμερα (24/3) το βραβείο του πολυτιμότερου παίκτης της 27ης αγωνιστικής, από τον Χρήστο Ζήφκα. Η απόδοσή του ήταν καταλυτική, προκειμένου ο Ηρακλής να κερδίσει τον Εργοτέλη στην Κρήτη, πετυχαίνοντας μάλιστα...και ένα γκολ. Σήμερα (24/3) ο Γρηγόρης Παπαζαχαρίας παρέλαβε δια χειρός Χρήστου Ζήφκα, το βραβείο του πολυτιμότερου παίκτης της 27ης αγωνιστικής.
Αρχικά, ο Χρήστος Ζήφκας τόνισε: «Μας τιμά όλους τους Ηρακλειδείς ότι ο Παπαζαχαρίας κέρδισε αυτή τη διάκριση. Νιώθω μια ιδιαίτερη χαρά να βραβεύω ένα παιδί που είναι από τα σπλάχνα του Ηρακλή. Δύσκολα βρίσκουμε σήμερα τέτοιους Έλληνες ποδοσφαιριστές που απαρτίζουν την ομάδα. Είναι μεγάλο επίτευγμα για το Γρηγόρη και πιστεύω ότι το μέλλον του ανήκει και θα είναι ακόμη καλύτερο», είπε αρχικά και στη συνέχεια ο κ. Ζήφκας σχολίασε την πορεία του Ηρακλή: «Είναι δύσκολο να αντικρίζω τη βαθμολογική θέση. Μπορεί μέσα μας να έχουμε την ικανοποίηση πως σώθηκε η ομάδα, όμως αυτό δεν μας ικανοποιεί. Η θέση αυτή δεν αρμόζει στον Ηρακλή. Πρέπει την επόμενη χρονιά να κοιτάξουμε όλοι μαζί να πάει καλύτερα ο Ηρακλής. Έχει κόσμο που μέσα σε αυτά τα χρόνια έχει απογοητευτεί. Περιμένουμε και προσδοκούμε κάτι καλύτερο και εύχομαι ότι σύντομα θα έρθουν τα καλύτερα».
Αμέσως μετά τον λόγο πήρε ο Γρηγόρης Παπαζαχαρίας, τονίζοντας: «Είναι τιμή που με βραβεύει ο κ. Ζήφκας. Είμαι πολύ χαρούμενος και ευχαριστώ όλους όσους με ψήφισαν. Θα προσπαθήσω να γίνομαι καλύτερος. Αν δούμε το βαθμολογικό πίνακα η ομάδα δεν έχει σωθεί μαθηματικά. Θέλουμε τη νίκη με τον ΠΑΣ Γιάννινα για να κάνουμε καλύτερες γιορτές και να πετύχουμε το απόλυτο μέχρι το τέλος του πρωταθλήματος».
Στη συνέχεια ο αμυντικός του Ηρακλή, υπογράμμισε: «Στα τελευταία παιχνίδια με την έλευση του κ. Μπουμπένκο η ομάδα πάει πολύ καλά. Αν ξυπνούσαμε πιο νωρίς θα μπορούσαμε να πετύχουμε κάτι καλύτερο. Τώρα τουλάχιστον πρέπει να βάλουμε τις βάσεις για την επόμενη χρονιά», ενώ αναφορικά με τη θέση του στο γήπεδο, διευκρίνισε: «Η θέση μου είναι στόπερ όμως έχω παίξει πολλά παιχνίδια σαν δεξί μπακ. Ίσως είσαι και πιο απελευθερωμένος για να βοηθήσεις την ομάδα πιο επιθετικά. Όπου μου ζητήσει ο προπονητής θα παίξω».
Τέλος, ο Παπαζαχαρίας απάντησε στα σενάρια που ακούστηκαν τις τελευταίες αγωνιστικές:
«Και στο παρελθόν ακούστηκαν πολλά. Μέχρι και ότι κερδίσαμε στην Τρίπολη για να μας κερδίσει ο Ολυμπιακός. Εμείς όμως κερδίσαμε και αυτό θα προσπαθήσουμε να κάνουμε και στα επόμενα παιχνίδια, ώστε να μην έχει να πει κανείς οτιδήποτε αρνητικό».
(athlitikanea)






Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου