Τετάρτη 24 Μαρτίου 2010

Έρημο τοπίο το ΟΑΚΑ...

Όπως ήταν αναμενόμενο, και το είχαμε πει κι εμείς από εδώ, η διπλανή φωτό δεν έχει και πολλές διαφορές από το κλίμα στο ΟΑΚΑ αυτή τη στιγμή, καθώς δεν υπάρχουν πάνω από 1000-1500 άτομα στο γήπεδο αυτή τη στιγμή. Και να φανταστείτε ότι μιλάμε για έναν ημιτελικό κυπέλλου που αρχίζει σε λίγα λεπτά...




Αυτά μόνο στην Ελλάδα γίνονται. Το ποδόσφαιρο είναι γιορτή. Παντού! Εδώ, εμείς φαίνεται την έχουμε "δει" κάπως αλλιώς.

Ο αντιπρόεδρος της ΠΑΕ, Αντώνης Αντωνιάδης, μίλησε πριν λίγο στον ΣΚΑΪ 100,3 και είπε:
"Το κλίμα στην ομάδα δεν αλλάζει από την ήττα με τον Ολυμπιακό. Σίγουρα είναι κάτι που πείραξε αλλά έτσι είναι το ποδόσφαιρο. Το αποτέλεσμα ήταν διαφορετικό από την εικόνα των δύο ομάδων στο γήπεδο. Δεν αρκεί να παίζεις μόνο καλά αλλά να στέλνεις και την μπάλα στο πλεκτό. Η ζωή συνεχίζεται και πάμε να πάρουμε ένα σκορ πρόκρισης στον σημερινό ημιτελικό".

Όσο γα τη σύνθεση της ομάδας, ο Νίκος Νιόπλιας κατεβάζει την ομάδα με αλλαγές. Ο Μακεδόνας τεχνικός για το σημερινό παιχνίδι επέλεξε τους:
Τζόρβα, Γκάμπριελ, Καντέ, Βύντρα, Κατσουράνη, Ζιλμπέρτο Σίλβα, Σιμάο, Καραγκούνη, Σαλπιγγίδη, Νίνη, Σισέ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου