Τετάρτη 24 Μαρτίου 2010

Κλειστός στίβος: Έξι μετάλλια η Ελλάδα στο Παγκόσμιο Βετεράνων

Έξι μετάλλια κατέκτησαν οι Έλληνες στο παγκόσμιο πρωτάθλημα κλειστού στίβου βετεράνων, που έγινε στον Καναδά. Τέσσερα πήρε ο Νίκος Αρβανίτης (40-44 ετών), ο οποίος αναδείχθηκε 1ος στο τριπλούν με 13,36μ., 2ος στο μήκος...



με 5,99 και στο πένταθλον με 3.327 βαθμούς, 3ος στον ακοντισμό με 38,01μ. και 4ος στο ύψος με 1,75 και στα 60μ. εμπόδια με 9.06.

Χρυσό πήρε ο Κώστας Χαμουρούδης (45-49), που νίκησε στον ακοντισμό με 44,21μ. και ασημένιο ο Ιμπραήμ Φαναρτζής (35-39) στην σφαιροβολία με 15,05μ.

Καλές εμφανίσεις πραγματοποίησαν οι Αντώνης Μόρφης (55-59), ο οποίος κατετάγη 4ος στα 400μ. με 60.35 και 6ος στα 200μ. με 27.27 και ο Αθανάσιος Καλαντζής (50-54), που ήταν 6ος στην σφυροβολία με 37,86 και 7ος στην βαρειά σφύρα (11,340 κιλά) με 13,92μ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου