Η διοίκηση της ΠΑΕ Άρης εξέδωσε ανακοίνωση προς τους φιλάθλους της εν όψει του αυριανού επαναληπτικού ημιτελικού για τον θεσμό του Κυπέλλου hellas online με την Καβάλα στο «Ανθή Καραγιάννη»...Διαβάστε την ανακοίνωση του Αρη και την αποστολή των "κιτρίνων"
Η ανακοίνωση...
"H ΠΑΕ ΑΡΗΣ θα ήθελε για μία ακόμα φορά να επισημάνει τα παρακάτω σε σχέση με τον αυριανό αγώνα κυπέλλου στην Καβάλα:
Με βάση τα μέτρα τάξης που ελήφθησαν απαγορεύτηκε η οργανωμένη μετακίνηση των φιλάθλων του ΑΡΗ, όπως επίσης και η είσοδος φιλάθλων που θα φέρουν διακριτικά της φιλοξενούμενης ομάδας. Παράλληλα απαγορεύτηκε και η είσοδος φιλάθλων με διακριτικά οποιασδήποτε άλλης ομάδας εκτός της γηπεδούχου.
Η ΠΑΕ ΑΡΗΣ, λοιπόν, προτρέπει για μία ακόμα φορά τους φιλάθλους της να εναρμονιστούν απόλυτα με τα συγκεκριμένα μέτρα"
Η αποστολή της ομάδας για τον επαναληπτικό με την Καβάλα
Ο Έκτορ Ραούλ Κούπερ συμπεριέλαβε στην αποστολή 20 ποδοσφαιριστές:
Σηφάκης, Πέσκοβιτς, Νέτο, Ρονάλντο, Ορτίθ, Κουλουχέρης, Νασούτι, Κάλβο, Χαβίτο, Πρίττας, Γκαρσία, Ναφτί, Κάμπορα, Κόκε, Αράνο, Λαμπριάκος, Ντέιλι, Τζόνσον, Αντού και Μεριέμ. Εκτός αποστολής έμειναν οι Πιοβεζάν, Φερνάντεζ, Φρασέρι, Αραβίδης, Βαγγέλη, Γραικός, Οικονομόπουλος, Μπουγαίδης και Αγτζίδης.
Όσο για το αγωνιστικό κομμάτι και το 4-4-2 του Αργεντινού:
Κάτω από τα δοκάρια θα είναι ο Σηφάκης με δίδυμο στο κέντρο της άμυνας τον Νασούτι και τον Γκιάρο έχοντας τους Νέτο (δεξιά) και Αράνο (αριστερά) στα μπακ.
Στα χαφ της μεσαίας γραμμής θα είναι ο Ναφτί με τον Πρίττα και άκρα των χαφ τον Κάλβο στα αριστερά και τον Μεριέμ στα δεξιά, ενώ το επιθετικό δίδυμο θα αποτελέσουν οι Κάμπορα και Κόκε.
Ουσιαστικά, δηλαδή, αναμένεται να "κατέβει" με την ενδεκάδα του ντέρμπι με τον ΠΑΟΚ αλλά και του πρώτου ημιτελικού της περασμένης Τετάρτης με την Καβάλα στο «Κλεάνθης Βικελίδης».






Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου