Τρίτη 24 Αυγούστου 2010

Ροναλντίνιο: «Τα καλύτερα μου χρόνια στη Μπαρτσελόνα»

Με αφορμή την επιστροφή του στο Καμπ Νου για το φιλικό παιχνίδι στο πλαίσιο του ''Joan Gamper trophy'', o Ροναλντίνιο δεν παρέλειψε να τονίσει πως τα καλύτερα χρόνια της καριέρας του τα πέρασε στην Μπαρτσελόνα, στην οποία...







βρίσκονταν από το 2003 μέχρι το 2008.

«Όπως ξέρετε δεν συνηθίζω να μιλάω πολύ και επίσης δεν μου αρέσουν οι αποχαιρετισμοί, αλλά θέλω να αρπάξω την ευκαιρία και να ευχαριστήσω όλους όσους ήταν μαζί μου αυτά τα πέντε χρόνια. Αυτά ίσως ήταν τα καλύτερα χρόνια της επαγγελματικής και προσωπικής μου ζωής», ήταν τα λόγια του 30χρονου παίκτη της Μίλαν.

Ο Ροναλντίνιο φάνηκε ιδιαίτερα χαρούμενος με την επιστροφή του στην Ιβηρική χερσόνησο :

«Θα είναι μια συνάντηση με φίλους, μέσω της οποίας θα φρεσκαριστούν παλιές σχέσεις. Το να επιστρέφω στο Καμπ Νουν είναι κάτι ξεχωριστό για εμένα», συμπλήρωσε ο Ροναλντίνιο.

Το Joan Gamper trophy, διεξάγεται κάθε χρόνο προς τιμήν του ιδρυτή της Μπαρτσελόνα, Ζουάν Γκάμπερ. Φέτος οι Μπλαουγκράνα θα υποδεχτούν τη Μίλαν για το εν λόγω παιχνίδι στις 25 Αυγούστου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου