Δευτέρα 21 Φεβρουαρίου 2011

Αναγνώρισε το λάθος ο Μαρινάκης


Σε μια απρόβλεπτη κίνηση προχώρησε ο μεγαλομέτοχος του Ολυμπιακού, Βαγγέλης Μαρινάκης. Ο ισχυρός άνδρας των «ερυθρολεύκων» αναγνώρισε ότι ήταν... τραβηγμένες οι δηλώσεις του μετά το τέλος του ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό και κάλεσε τον προεδρεύοντα αντιπρόεδρο του «τριφυλλιού», Δημήτρη...



Γόντικα, σε συνάντηση προκειμένου να υπάρξει εκτόνωση της κατάστασης.

Αναλυτικά η δήλωση Μαρινάκη:

«Από την πρώτη στιγμή που ανέλαβα τον Ολυμπιακό δεν κρύφτηκα ποτέ. Στις δύσκολες στιγμές της ομάδας μας, ήμουν, είμαι και θα είμαι στην πρώτη γραμμή. Ο στόχος μου ήταν και παραμένει διπλός, να επανέλθει ο Ολυμπιακός στην κορυφή και να επιλυθούν προβλήματα που επί δεκαετίες μαστίζουν το ελληνικό ποδόσφαιρο . Δεν είναι δυνατόν 6 μήνες μόλις μετά την ανάληψη των καθηκόντων μου, να επιχειρούν κάποιοι να μου χρεώσουν όλα τα κακώς κείμενα.

Το Σάββατο το βράδυ αμέσως μετα την λήξη του αγώνα κατέβηκα στα αποδυτήρια να συγχαρώ την ομάδα μου. Στην συνέχεια έκανα δηλώσεις, οι οποίες έγιναν κάτω απο έντονη συναισθηματική φόρτιση και χωρίς να έχω ακόμη πλήρη εικόνα, κακώς, για το τι συνέβει μετά την λήξη του αγώνα.

Οι δηλώσεις μου αυτές ΗΤΑΝ ΛΑΘΟΣ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΩ. Οπως έκανα μέχρι τώρα αναλαμβάνω τις ατομικές μου ευθύνες. Καλώ άμεσα τον προεδρεύοντα Αντιπρόεδρο του Παναθηναϊκού σε συνάντηση, προκειμένου να συζητήσουμε και να βρούμε κοινά σημεία ώστε να εκτονωθεί η κατάσταση που έχει δημιουργηθεί, και να προβούμε σε κοινή ανακοίνωση».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου