Παρασκευή 3 Δεκεμβρίου 2010

Μουρίνιο: "Αυτά που έμαθε...η γιαγιά μου!"


Τη...γιαγιά του θυμήθηκε ο Μουρίνιο σχολιάζοντας τόσο τη βαριά ήττα από την Μπάρτσα όσο και την ποινή που του επέβαλε η ΟΥΕΦΑ για τις στημένες αποβολές στο παιχνίδι του Τσάμπιονς Λιγκ με...



τον Άγιαξ.

"Θέλετε να μάθετε αν υπήρχε πολύς κόσμος να με περιμένει;",αναρωτήθηκε απευθυνόμενος προς τους παρόντες δημοσιογράφους και υπονοώντας την διοίκηση της Ρεάλ μετά την τιμωρία και το βαρύ 5-0 στη Βαρκελώνη. "Η γιαγιά μου πέθανε πριν από αρκετά χρόνια, αλλά θυμάμαι πολλά πράγματα που μου μάθαινε όταν ήμουν μικρός. Ένα από αυτά έλεγε πως "όταν οι άνθρωποι σε ζηλεύουν πρέπει να είσαι πολύ ικανοποιημένος και να μην ανησυχείς". Κι εγώ είμαι ικανοποιημένος".

Στη συνέχεια αναφερόμενος στην απόφαση της UEFA να τον τιμωρήσει για τη συμπεριφορά του στον πάγκο της Ρεάλ κατά την διάρκεια του αγώνα με τον Άγιαξ ο εκλεκτός είπ:
"Άλλα ισχύουν για τον Μουρίνιο και άλλα για τους υπόλοιπους προπονητές. Αυτό που άλλοι μπορούν να κάνουν για μένα είναι απαγορευμένο. Όπως όμως θα έλεγε και η γιαγιά μου αυτές δεν είναι ποινές αλλά... μετάλλια. Εγώ για παράδειγμα δεν μπορώ να βγω από την γραμμή του πάγκου, οι άλλοι προπονητές μπορούν. Εγώ δεν μπορώ να μιλήσω στους διαιτητές, οι άλλοι μπορούν. Όλα αυτά όμως για μένα, επαναλαμβάνω είναι μετάλλια και είμαστε εντάξει".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου