Κυριακή 3 Οκτωβρίου 2010

«Επρεπε να αποβληθώ!»

Ο Βασίλης Τοροσίδης μια μέρα μετά το ματς με τον Ολυμπιακό Βόλου παραδέχθηκε ότι έπρεπε να είχε αποβληθεί, όπως το ίδιο έπρεπε να συμβεί και με τον αντίπαλο του. Τι είπε για τον Ολυμπιακό και τον Βαλβέρδε...







Ο Βασίλης Τοροσίδης μίλησε στον NovaΣΠΟΡ FM 94,6 ξεκινώντας τις δηλώσεις του από τον προπονητή του: «Ο κύριος Βαλβέρδε έχει έναν συγκεκριμένο τρόπο παιχνιδιού και το είχε δείξει και στην προηγούμενη θητεία του. Του αρέσει η κατοχή μπάλας και το πρεσάρισμα. Όταν η ομάδα έχει την κατοχή της μπάλας δεν κινδυνεύει στα μετόπισθεν. Η ομάδα έχει αφομοιώσει σε ένα μεγάλο ποσοστό την ποδοσφαιρική φιλοσοφία του, αλλά υπάρχουν ακόμη περιθώρια βελτίωσης στο πρεσάρισμα, την κατοχή της μπάλας κι άλλους τομείς. Πιστεύω πως στη συνέχεια θα είμαστε ακόμη καλύτεροι», δήλωσε ο πολυσύνθετος άσος των «ερυθρόλευκων».

Αναφερόμενος στη νίκη επί του Ολυμπιακού Βόλου τόνισε: «Το πρώτο ημίχρονο ήταν μια συνέχεια του αγώνα με τον Αστέρα. Στην επανάληψη η ομάδα έπεσε λίγο, οι αντίπαλοι μάς πίεσαν κι εμείς είχαμε μια χαλαρότητα. Ωστόσο αντιδράσαμε και πήραμε τη νίκη. Η ομάδα έδειξε χαρακτήρα για ένα ακόμη παιχνίδι».

Ερωτηθείς αν πιστεύει πως υπήρχε χαλάρωση μετά το 2-0 και την πολύ καλή απόδοση στο πρώτο μέρος, απάντησε: «Κάποιες φορές γίνεται ασυναίσθητα αυτό. Δεν είναι ότι λες ‘Τώρα θα χαλαρώσω’. Κάποιες φορές την πληρώνεις, κάποιες όχι. Χθες όμως ήμασταν καλύτεροι και θα μπορούσαμε να είχαμε πετύχει κι άλλα γκολ».

Για τη διαμάχη του με τον Μόνχε στη διάρκεια του αγώνα είπε: «Αυτά μέσα στο ποδόσφαιρο είναι. Όταν υπάρχει τόση ένταση και η αδρεναλίνη είναι στα ύψη, συμβαίνουν αυτά. Είχα δεχτεί κάποια χτυπήματα στη διάρκεια του αγώνα που με έφτασαν στα όρια. Ήταν λάθος μου να αντιδράσω έτσι, αλλά είμαστε άνθρωποι. Έχω δεχτεί μία αγκωνιά κι ένα χτύπημα με κλωτσιά. Αν εγώ έπρεπε να βγω με κόκκινη, που όντως έπρεπε να βγω, ο συγκεκριμένος ποδοσφαιριστής έπρεπε να είχε βγει πολύ νωρίτερα».

Όσο για το πώς του φάνηκε ο Ολυμπιακός Βόλου, ανέφερε: «Έχει καλή ομάδα, καλούς παίκτες κι έναν συγκεκριμένο τρόπο παιχνιδιού. Το πάλεψε μέχρι τέλους το ματς, παρότι έχανε με 2-0. Πιστεύω πως δεν θα έχει πρόβλημα να μείνει στην κατηγορία».

Ως δεξιός μπακ έχει κληθεί να συνεργαστεί φέτος με… μπροστινούς τον Γιάννη Φετφατζίδη και τον Ντένις Ρόμενταλ. «Έχουν διαφορετικό τρόπο παιχνιδιού. Εγώ προσαρμόζω το παιχνίδι μου σε αυτό του μπροστινού μου χαφ. Άλλον τρόπο παιχνιδιού έχει ο Φετφατζίδης, που πιστεύω πως δεν είναι αυτή η θέση του και περισσότερο μπορεί να παίξει πίσω από τους επιθετικούς, κι άλλα χαρακτηριστικά ο Ρόμενταλ. Και οι δύο βοηθούν στο μαρκάρισμα, δεν έχω παράπονα, αλλά σίγουρα ο Ρόμενταλ έχει μία εμπειρία και γνωρίζει καλύτερα τη θέση από τον Φετφατζίδη», δήλωσε ο «Τόρο», που εξέφρασε την εμπιστοσύνη του στο δυναμικό της ομάδας: «Για να παίζεις στον Ολυμπιακό πρέπει να έχεις χαρακτήρα. Και οι 30 που είμαστε στην ομάδα έχουν χαρακτήρα και πιστεύω όποιος χρησιμοποιηθεί μπορεί να αντεπεξέλθει στις απαιτήσεις και την πίεση της ομάδας».

Πολύς λόγος έχει γίνει για το ποια θέση ταιριάζει στον Βασίλη Τοροσίδη περισσότερο. Ο ίδιος απαντά: «Η θέση που μου αρέσει είναι δεξί μπακ, γενικά οι θέσεις της άμυνας. Όμως όπου με χρειάζεται η ομάδα και ο προπονητής θα αγωνιστώ. Δεν φέρνω καμία αντίρρηση».

Τέλος, ξεκαθάρισε ότι κόντρα στο κύμα αποχωρήσεων παικτών από την Εθνική, ο ίδιος δεν σκοπεύει να πει σύντομα το «αντίο». «Επιδημία είναι; Όχι, δεν έχει περάσει ούτε σαν σκέψη από το μυαλό μου. Έχω πάρει αντιβίωση (γέλια). Έχω πολλά χρόνια ακόμη μπροστά μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου