Τετάρτη 6 Οκτωβρίου 2010

"Εγώ δεν φεύγω, δεν κωλώνω, ο ΠΑΟΚ δυναμώνει!"

"Τα κάστρα δεν πέφτουν από έξω αλλά από μέσα"

Με περίπου μισή ώρα καθυστέρηση, λόγω κίνησης, ο Παύλος Δερμιτζάκης μίλησε για όλους και για όλα στη σημερινή συνέτευξη τύπου που ήταν προγραμματισμένη για τις 14:00. Διαβάστε τα όσα είπε:...







"Συγνώμη για την καθυστέρηση. Δεν είμαστε εδώ για να δικαιολογηθούμε για τα άσχημα αποτελέσματα ούτε για τους βαθμούς που έχουμε χάσει. Υπάρχει μία σύγχυση στον κόσμο για το αγωνιστικό πλάνο της ομάδας. Υπάρχει φημολογία για τη σχέση που έχω με τους παίκτες αλλά και μία ανασφάλεια, γενικά, για το μέλλον του ΠΑΟΚ.

Θα ήταν πολύ εύκολο να βγαίνω και να μιλάω στις επιτυχίες, αλλά δεν το έκανε ούτε θα το κάνω. Θεωρώ ότι σε εκείνο το σημείο δεν χρειάζεται να πεις πολλά. Τώρα πραγματικά όλοι βιώνουμε μία δύσκολη κατάσταση και αυτός που πρέπει να μιλήσει είναι ο προπονητής, ένα μεγάλο κεφάλαιο σε οποιαδήποτε ομάδα και ένα παραπάνω στον ΠΑΟΚ. Ήρθα για να διεκδικήσω στόχους, με πρώτο και σημαντικό η ομάδα να πάει στους ομίλους. Ήρθα σε μία δύσκολη στιγμή, χωρίς προσαρμογή, που η ομάδα δεν ήταν καλά αγωνιστικά. Αυτό που κάναμε ήταν να αναπτερώσουμε το και να βελτιώσουμε τη φυσική κατάσταση και την ψυχολογία για να αντέξει στα δύσκολα παιχνίδια. Με τη βοήθεια των παικτών, που έδωσαν την ψυχή τους, κάναμε τέσσερα πάρα πολύ καλά και δυνατά παιχνίδια και κατορθώσαμε να περάσουμε στους ομίλους, απέναντι σε μία ομάδα με 4πλάσιο ή 5πλάσιο μπάτζετ. Τα μπάτζετ δεν κάνουν τις ομάδες. Αυτή η πρόκριση έδωσε μία ανάσα στο οικοδόμημα του ΠΑΟΚ.

Από εκεί και πέρα έχει διαπιστωθεί μία καθίζηση στην ομάδα. Λέγεται από όσους ήταν παρών στο ξεκίνημα, ότι δεν είχε κάνει προετοιμασία.

Λένε ότι η ομάδα δεν έκανε προετοιμασία. Εμείς προσπαθήσαμε να ανεβάσουμε την φυσική κατάσταση και τη φέραμε σε καλύτερη κατάσταση από πέρυσι! Κι αυτά τα λένε τα εργομετρικά, δεν τα λέω εγώ. Προσπαθήσαμε να κρατήσουμε τη φιλοσοφία της ομάδας και να προσθέσουμε κάποια πράγματα που αρμόζουν στον ΠΑΟΚ. Να γίνουμε πιο επιθετικοί, να ανεβάσουμε τις γραμμές κ.λ.π. Αλλά όταν ήρθε η κόπωση, αναπροσαρμόσαμε κάποια πράγματα και γυρίσαμε στην παλιά τακτική. Θέλουμε να κρατήσουμε τη φιλοσοφία της τριετίας και να προσθέσουμε άλλα στοιχεία. Αλλά αυτό δε γίνεται σε 1 και 2 παιχνίδια. Θέλει χρόνο και υπομονή! Υπάρχει κούραση, τι να κάνουμε; Να σηκώσουμε τα χέρια. Όχι! Δεν γίνεται. Βλέπετε ο Ολυμπιακός, ο Παναθηναϊκός, η ΑΕΚ και ο Άρης έχουν προβλήματα. Ομάδες που παίζουν σε δύο διοργανώσεις έχουν τέτοια προβλήματα.

Πολλοί παίκτες τα τελευταία χρόνια που δεν ήταν στον ΠΑΟΚ δεν είχαν μπει σε αυτή η διαδικασία, μία καλή διαχείριση. Με ροτέισον ή κρατάς τον ίδιο κορμό, όπως κάνουν τα μεγαλύτερα κλαμπ στην Ευρώπη: η Μπάγερν, η Μπαρτσελόνα κ.λπ που έχουν βγάλει με 14-15 παίκτες σε όλα τα παιχνίδι. Άλλες υποδομές βέβαια, τόσο παικτών όσο και ομάδων. Εμείς κάναμε αλλαγές, ξεκουράσαμε κάποια παιδιά. Κάναμε δύο είδη προπόνησης. Ευελπιστούσαμε ότι με αυτόν τον τρόπο μπορούσαμε να πάρουμε κάποια αποτελέσματα, τα οποία δεν πήραμε.

Υπάρχει ένα πλάνο, ένα πρόγραμμα που δουλεύουμε στις προπονήσεις και η ομάδα θα ανακάμψει. Με την Ντιναμό ήταν σοβαρή η εμφάνιση και μπορεί να μην έπαιξε μεγάλη μπάλα, άλλωστε τώρα δεν μπορεί να το κάνει. Και με τον Άρη πήγαμε καλά, καλύτερα από ότι με την Ντιναμό. Με τον Άρη κάναμε οχτώ φάσεις και ο αντίπαλος έκανε δύο φάσεις. Δεν είχε άλλες φάσεις. Η ομάδα σιγά-σιγά θα ανακάμψει και θα φτάσει εκεί που θέλουμε όλοι. Η ήττα είναι ήττα και όταν προέρχεται από τον Άρη ακόμα χειρότερα. Σηκώνουμε τα χέρια; Τα παρατάμε; Ο ΠΑΟΚ δυναμώνει και όσοι θέλουν το καλό του ΠΑΟΚ προσπαθούν και πετυχαίνουν τον στόχο. Τα κάστρα δεν πέφτουν από έξω αλλά από μέσα. Ήρθα για να πω αλήθειες, δεν ζω από το ποδόσφαιρο, αλλά βλέπω ότι τα κάστρα πάνε να πέσουν από μέσα. Φταίει ο Ζαγοράκης, φταίει ο πρόεδρος κ.λπ. Αν υπάρχει η ομάδα, σώθηκε γιατί κάποιοι άνθρωποι έφεραν τον πρόεδρο εδώ. Τον ζω γιατί και εγώ είμαι εδώ, δεν μπορεί να θέλει το κακό της ομάδας.

Το να λέμε πράγματα που είναι σοβαρά θέλει προσοχή. Αυτοί που θέλουν το καλό του ΠΑΟΚ το πετυχαίνουν! Το πιο εύκολο πράγμα στο ποδόσφαιρο και στην Ελλάδα είναι να φύγει ο προπονητής. Αλλά εγώ δεν φεύγω! Ήρθα για να πολεμήσω! Εγώ δεν κάθομαι σε συμβόλαιο. Μόνο αν μου πει η διοίκηση θα φύγω. Ο ΠΑΟΚ είναι μεγάλη ομάδα. Και πέρυσι τέτοια εποχή τα ίδια γίνονταν! Ήθελαν να φύγει ο Σάντος! Αλλά τελικά έμεινε και πέτυχε αυτά που πέτυχε. Ξέρω τι σημαίνει να είσαι χρόνια σε μια ομάδα. Αγαπάω αυτό που κάνω, έχω ζήλο και πιστεύω στην ομάδα και τον ΠΑΟΚ. Και να ξέρετε ότι θα φύγω ματωμένος από εδώ! Το θέμα δεν είναι πόσες φορές θα πέσεις, αλλά πόσες φορές θα σηκωθείς».

Σηκωνόμαστε αν πέσουμε και πρέπει να το κάνουμε όλοι. Ο προπονητής κάνει λάθη, ποιος προπονητής δεν κάνει λάθη; Ο προπονητής σκέπτεται και ενεργεί σε κλάσματα δευτερολέπτου. Δεν μπορεί να είναι καλός με τον Άγιαξ και με τη Φενέρ και μετά… τι τα ξέχασε; Η προπονητική έχει και κολπάκια. Θα ήταν εύκολο για εμένα να έχω μία τακτικούλα και να σας ξεγελάω κι εσάς. Κακώς το λέω. Να βγάζω ένα σέντερ φορ, να βάζω ένα σέντερ φορ στη θέση του κτλ. Η ικανότητα και τα έντερα είναι να μπορεί να πάρεις το ρίσκο. Ρίσκαρα με τον Άγιαξ, όπως και με τη Φενέρ. Εγώ έβλεπα την ομάδα. Το ίδιο κάναμε με τον Πανσερραϊκό, το ίδιο προσπαθήσαμε και κάναμε και τον Άρη. Αν ο παίκτης που μπαίνει αλλαγή δεν προσφέρει, δεν φταίει ο προπονητής. Πιθανώς έκανε μία λάθος αλλαγή. Αλλά δεν σημαίνει ότι δεν έχει σχέση με την πραγματικότητα. Εγώ έχω βγάλει όλες τις προπονητικές σχολές, δεν ήρθα εδώ για να βγάλω σχολή στον ΠΑΟΚ. Είμαι 41 ετών και εδώ και δέκα χρόνια δουλεύω συνεχώς. Ο ΠΑΟΚ είναι μεγάλη ομάδα και εγώ δεν κωλώνω άρα στη δυσκολία δεν τα παρατάω. Θα το παλέψω όσο μπορώ. Εγώ, σαν Δερμιτζάκης. Έχουμε να πάρουμε πρωτάθλημα από το 1985 και ο κόσμος αυξάνεται.

Πολλά έχουν ειπωθεί για τις σχέσεις με τους παίκτες. Είμαι δημοκρατικός, θέλω να υπάρχουν καλές σχέσεις με τους παίκτες αρκεί να μην το εκμεταλλεύεται ο άλλος. Είμαι άνθρωπος ο οποίος δεν είχα τον χρόνο, χωρίς πίεση, να γνωρίσω και να με γνωρίσουν τα παιδιά. Μέσα από συνεχόμενα παιχνίδια, με πίεση, γνώρισα τους παίκτες. Παρατηρούσα και έδινα ευκαιρίες. Τώρα λένε ότι υπάρχει αναρχία στα αποδυτήρια. Έχει μπει κανένας από εσάς σε αποδυτήρια ομάδα; Τι είναι, μοναστήρι; Ζωντανός οργανισμός είναι. Έχει και τα καλά παιδιά, και τους παράξενους, όλους. Τους θέλω όλους. Δεν θέλω 25-28 καλά παιδία, θέλω μωσαϊκό. Έτσι είναι η κοινωνία. Αρκεί να υπάρχει ένα όριο. Μπορεί να γίνουν περιστατικά, αλλά τα τσιμπάμε δεν τα αφήνουμε. Γιατί κανένας δεν έχει χτυπήσει την πόρτα στο δικό μου γραφείο να πει ότι συμβαίνει κάτι. Μία πόρτα που είναι ανοιχτή τρεις ώρες πριν την προπόνηση που πάω στο γήπεδο και τρεις ώρες μετά. Μπορεί να έχω κάνει λάθος, αλλά σας κοιτάω στα μάτια.

Πλέον είμαι έμπειρος. Μπορώ να διαχειριστώ υψηλού επιπέδου ποδοσφαιριστές. Είμαστε εντός στόχων. Είμαστε μέσα στην Ευρώπη. Περάσαμε στους ομίλους όπως έπρεπε γιατί αλλιώς θα έχουμε πρόβλημα. Τώρα στόχος είναι οι νίκες. Όσο για το πρωτάθλημα, πιστεύω τα λόγια του Ζαγοράκη. Και εγώ βλέποντας την ομάδα αυτό λέω. Και το πιστεύω. Θα μου πείτε είναι δύσκολο, αλλά η ομάδα είναι φτιαγμένη για πρωταθλητισμό. Στόχος είναι και το Κύπελλο. Και θα δείτε πως θα παίξουμε στο Κύπελλο. Αυτοί τη στιγμή υπάρχουν ποδοσφαιριστές που μου έχουν δείξει ότι δεν μπορούν να προσφέρουν. Γι’ αυτό έχουν αγωνιστεί λίγοι παίκτες. Να με προκαλέσετε με πράξεις αν δεν είμαι σωστός! Εγώ κατεβάζω ομάδα επειδή θέλω το καλό μου. Βλέπω ανταπόκριση σε ό,τι ζητάω. Υπάρχει ταλέντο, ικανότητα και πίστη και μπορούμε να πετύχουμε αυτά που σας προείπα. Κλείνοντας, θέλω να πω ότι από εδώ και πέρα επειδή και εγώ έχω αναπροσαρμόσει πολλά πράγματα μέσα μου, πλέον μπαίνω και εγώ σε άλλη φάση. Θέλω, επειδή ξέρω ότι στον ΠΑΟΚ παίζεις καθημερινά το κεφάλι σου, θέλω να παίξω το κεφάλι μου για τα δικά μου λάθη".



Μετά την τοποθέτησή του ο προπονητής του ΠΑΟΚ απάντησε σε ερωτήσεις από τους εκπροσώπους του Τύπου:

Για τη δήλωση του Ζαγοράκη μετά την ήττα στο ντέρμπι:

"Νομίζω ότι το είπε εν βρασμώ ψυχής ο πρόεδρος. Περνάει και αυτός πολύ δύσκολα. Ίσως αυτή τη διαδικασία να μην την είχε βιώσει και ο ίδιος σαν πρόεδρος. Να αγωνίζεται η ομάδα σε δύο ταμπλό. Το είπε γιατί πιστεύει και αυτός σε αυτό το οικοδόμημα. Μέχρι τώρα εγώ προσπαθούσα να διαχειριστώ τα πάντα. Να δίνω διαρκώς ευκαιρίες σε όλους τους παίκτες. Πλέον έχω κατασταλάξει. Ξέρω ποιοι πρέπει να παίζουν. Και ας παίζω το κεφάλι μου".

Οι σχέσεις στα αποδυτήρια:

"Σε αυτό το επίπεδο ομάδων δε θα μπορούσαν να είναι όλα τέλεια. Υπάρχουν όμως διαφορετικές κουλτούρες. Υπάρχει αρμονικότητα στις σχέσεις. Αυτό που έχω εγώ ως απαίτηση είναι κάποια παιδιά με εμπειρία να συμπαρασύρουν τους συμπαίκτες τους. Έτσι έκανα και εγώ όταν ήμουν παίκτης. Αυτό δε γίνεται όμως. Αυτό δε σημαίνει ότι υπάρχει το πρόβλημα που ακούγεται. Ίσως δεν υπάρχει και κίνητρο. Εδώ στο πρωτάθλημα δεν υπάρχει και η παρακίνηση. Ακούω για αυτό το πρόβλημα. Ποιο είναι αυτό; Γιατί δεν έρχεται ένας να μου χτυπήσει την πόρτα και να μου το πει; Να έρθει και να μου τη χτυπήσει για κάτι σοβαρό όχι για αυτά που μου τη χτυπούν τελευταία".

Για το ρόστερ της ομάδας και την καλοκαιρινή προετοιμασία όπου δεν είναι υπεύθυνος για τη δουλειά που έγινε:

"Όταν μία ομάδα πάει καλά, όλα είναι τέλεια. Η προετοιμασία όντως ήταν ελλιπής. Όσοι ήταν εκεί το λένε. Όλοι αυτό λένε. Το ρόστερ δε δομήθηκε σωστά. Τι να σας πω ότι υπάρχουν πέντε στόπερ; Και πέντε με συμβόλαια. Και με μεγάλα συμβόλαια. Οι δύο παίζουν και οι άλλοι λένε τι κάνουμε; Και οι δύο είναι εκτός αποστολής. Ξέρετε τι είναι 350.000 ευρώ συμβόλαιο και εκτός αποστολής; Και όταν ήρθε να του είπαν ότι θα παίζει. Δε φταίω εγώ για αυτό όμως. Εγώ πρέπει να το διαχειριστώ. Έχει πέντε στόπερ η ομάδα. Επιβαρύνεται και οικονομικά η ομάδα. Εγώ το βρήκα και αντιμετωπίζω πρόβλημα. Έρχεται ο Χ στόπερ και ζητάει να παίζει. Δεν υπάρχει συμβόλαιο για το αν θα παίζει.

Εγώ όταν φτιάχνω μια ομάδα, ξέρω τι να κάνω. Γράφετε γιατί δεν παίζει ο Αθανασιάδης. Ο σχηματισμός είναι τέτοιος που έχουμε έναν παίκτη στην κορυφή. Έχουμε τον Μουσλίμοβιτς, έχουμε τον Παπάζογλου, έχουμε και τον Αθανασιάδη. Έχουμε και τον Σαλπιγγίδη και τον Φιλομένο. Παίζουμε ένα διπλό αύριο. Πόσους θα βάλω 14 με 14; Αυτός που μένει από έξω τον αδικώ. Θα ψαχτώ για να το λύσω, αλλά δε φταίω εγώ.

Δεν είναι απαραίτητο να χρειαστεί και πέμπτος στόπερ. Να πάρουμε και έκτο να έχουμε και καβάντζα. Θεωρώ ότι είναι υπερβολή. Να έχει τρία στόπερ και δύο πιτσιρικάδες. Τέσσερα στόπερ και έναν πιτσιρικά. Αλλά πέντε στόπερ με συμβόλαια. Εγώ θέλω η ομάδα να είναι ομάδα. Αν έρθει ο Ιανουάριος και στον τεχνικό διευθυντή της ομάδας και του πουν να διαχειριστεί 1.000.000 ευρώ δε θα είναι καλύτερο να είχαμε 1.350.000. Έχει την πολυτέλεια ο ΠΑΟΚ να έχει εκτός αποστολής συμβόλαια 350.000 ευρώ; Δεν είμαστε Ολυμπιακός και Παναθηναϊκός. Υγεία είναι να πληρωνόμαστε όλοι".

Η χρησιμοποίηση τριών παικτών στο κέντρο:
"Δε θέλω να μπούμε σε κομμάτια που έχουν να κάνουν με παίκτες. Δε θέλω να μπούμε σε αυτή τη διαδικασία. Παίζουν κάποιοι παίκτες γιατί πιστεύουμε σε αυτούς. Γιατί είναι προσωπικότητες. Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν πιστεύουμε σε όλους. Τον Φωτάκη τον εμπιστεύομαι πολύ. Τον Μπαλάφα; Θα πάρει ευκαιρίες γιατί είναι πιο επαγγελματίας από όλους. Άλλοι δεν δουλεύουν όσο πρέπει και έχουν πάρει ευκαιρίες".

Ατομικά και όχι ομαδικά λάθη:
"Από τα 11 παιχνίδια στα 7 προηγήθηκε ο αντίπαλος. Αμέσως είναι πρόβλημα. Το να διαχειριστείς ένας ματς που θέλει να κρατήσεις ένα αποτέλεσμα είναι εύκολο. Να το ανατρέψεις είναι δύσκολο. Σε πολλά παιχνίδια η ομάδα έδειξε ότι δεν έχει υπομονή. Αυτά μέσα από την προπόνηση προσπαθείς να τα φτιάξεις 7 φορές προηγήθηκε ο αντίπαλος. Πως προηγήθηκε όμως; Άλλο το λάθος τακτικής και άλλο το ατομικό. Από τα 11 γκολ, τα 7 είναι ατομικά λάθη".

Πόλεμος από τους ίδιους (αναφορικά με τη δήλωση για τα κάστρα που πέφτουν από μέσα):
"Δε μίλησα για μένα. Μίλησα γενικά. Εσείς πως το αντιλαμβάνεστε δεν υπάρχει πρόβλημα; Θεωρώ ότι το καταλαβαίνουμε όλοι αυτό. Δε θα πω για έναν πόλεμο που μπορεί να γίνεται από εμάς τους ίδιους. Ας πάμε στους ανταγωνιστές. Προσπαθείς να δημιουργήσεις πρόβλημα στην αρχή προτού δυναμώσει ο αντίπαλος. Θα μπορούσε να δοθεί πέναλτι στον Ελ Ζαρ στην Ξάνθη; Θα μπορούσε να δοθεί πέναλτι στον Βιεϊρίνια στον Αρη; Πέρσι έτσι δεν ξεκίνησε η νίκη με τον Άρη. Εμείς δε θέλουμε να ασχοληθούμε αλλά είναι υπαρκτό. Τι κάνουμε για να το ξεπεράσουμε; Τρωγόμαστε μόνοι μας;"

Δύσκολα παιχνίδια, αλλά αισιοδοξία:

"Η ομάδα μπορεί να ανακάμψει. Μπορεί να έχουμε μπροστά μας μία σειρά δύσκολων παιχνιδιών, αλλά είναι παιχνίδια πολύ δυνατά και με πολύ μεγάλο κίνητρο".

Μεγάλο κίνητρο τα δύσκολα ματς:
"Ο χρόνος είναι γιατρειά. Πρέπει να συγκεντρωθούμε στα επόμενα παιχνίδια. Που είναι δύσκολα και ευτυχώς που είναι δύσκολα γιατί υπάρχει πολύ μεγάλο κίνητρο».

Στο μέλλον το ποδόσφαιρο που θέλω: «Δεν έχω αναθεωρήσει για το ελκυστικό ποδόσφαιρο. Ξέρω ότι τώρα δε μπορεί να παίξει στα επίπεδα που θέλω, αλλά θα το κάνει στο μέλλον. Για τη σχέση με τους παίκτες έχω αναθεωρήσει. Ίσως πρέπει να γίνω πιο επαγγελματίας".

Πρόβλημα στο εύκολο γκολ:
"Θα ανοίξουν κάποια στιγμή αυτά τα παιδιά. Δε μπορεί ο Σαλπιγγίδης να έχει ξεχάσει να σκοράρει. Ο Μουσλίμοβιτς προέρχεται από τραυματισμό. Και ο Βιεϊρίνια θα επιστρέψει στις καλές εμφανίσεις. Αλλά τώρα έχουμε πρόβλημα όντως στο εύκολο γκολ".

Πίστη στην ομάδα:
"Πιστεύω στην ομάδα. Δεν κλονίστηκε η πίστη μου. Θα είμαστε αυτοί που πρέπει στο μέλλον και το πιστεύω αυτό. Πέρσι η ομάδα είχε ένα παιχνίδι την εβδομάδα. Τώρα δε συμβαίνει αυτό. Απλά είναι τα πράγματα".

Καθημερινή η στήριξη του Ζαγοράκη:

"Δε χρειάζεται ο πρόεδρος να βγει και να κάνει δήλωση. Την εμπιστοσύνη του την εισπράττω καθημερινά. Δε με ενδιαφέρει αν το πει σε μένα ή δημόσια. Με ενδιαφέρει αυτό που εισπράττω. Και εισπράττω μια εμπιστοσύνη".

Να πέσει ο μ.ο. ηλικίας:

"Στο πρώτο ερώτημα, απαντήθηκε από τους ίδιους τους παίκτες, όταν έγινε η επίσκεψη των οπαδών. Το απάντησαν ότι δεν τους απασχολεί και έχουν καλυφθεί από όσα είπε ο πρόεδρος.
Στο δεύτερο σκέλος έχουμε ένα μικρό ποδοσφαιριστή που προπονείται μαζί μας. Και στόχος μας είναι έχουμε δικά μας παιδιά. Πήραμε τον Γιακουμή, διεθνής τερματοφύλακας και δεν υπάρχει περίπτωση να μην παίξει μπάλα. Πήραμε τον Σακελλαρίου που είναι μικρός ή ακόμα και τον Ελ Ζαρ. Στόχος μας είναι να ρίξουμε το μέσο όρο ηλικίας".

Η πρόκριση στο Γιουρόπα:

"Δεν είναι καλές ομάδες; Πήγαμε στο Μπριζ και λέγαμε για την ισοπαλία που πήραμε… Η Μπριζ έχασε 2-1 με 10 παίκτες μέσα στη Βιγιαρεάλ που είναι δεύτερη στην Ισπανία. Είπα αυτοσκοπός δεν είναι η πρόκριση. Οι πράξεις δείχνουν ότι προσπαθούμε να κερδίζουμε. Δε ρίχνω εκεί το βάρος μου. Αν το ρίξω εκεί ίσως χάσω άλλα πράγματα.

Ό,τι γίνεται για το καλό του ΠΑΟΚ:

"Οποιαδήποτε ομάδα στην Ελλάδα δε μπορεί σε δύο ταμπλό για πολύ καιρό. Ο κυρίαρχος στόχος κάτι από την πρώτη μέρα το είχαμε θέσει ήταν να περάσουμε στους ομίλους. Ότι κάνουμε είναι καλό για τον ΠΑΟΚ. Αλλά αν δεν το πετύχουμε δεν πρέπει να στραβώσουμε".

«Τα κάστρα που πέφτουν από μέσα» και η ανακοίνωση των συνδέσμων:

"Η διαιτησία δεν είναι κάτι που πρέπει να το επικαλεστώ; Βλέπουμε τις ομάδες που έχουν τον ίδιο στόχο της ομάδας να προσπαθούν να δημιουργήσουν πόλεμος. Αντί να στραφούμε προς τα εκεί, στρεφόμαστε στα δικά μας. Διαβάζουμε καθημερινά, ότι θα έρθει ο Βρύζας προπονητής… Αυτό δεν είναι πρόβλημα;".


Νικητής ο κόσμος, όχι στον πανικό:

"Αποτελεί ένα μεγάλο μέρος της χρηματοδότησης της ομάδας, αλλά είναι και νικητής. Οποιαδήποτε αντίδραση είναι λογική, αλλά με πανικό δεν πρέπει να λειτουργούμε. Είναι ο χειρότερος εχθρός. Προβληματίζεσαι, ψάχνεσαι. Η επίσκεψη που έκαναν ήταν θετική και ο τρόπος τους πάρα πολύ καλός. Οποιαδήποτε όμως άλλης μορφής αντίδραση κάνει κακό. Οσο περισσότερη ηρεμία έχουμε τόσο πιο εύκολα θα ανακάμψει η ομάδα. Οσο γίνεται το αντίθετο θα αργεί να έρθει η ανάκαμψη".

3 σχόλια:

  1. Οριστε. Αυτά είναι. Τι σχέση έχουν όσα είπε ο ΠΑΟΚτζής με τα κλάματα του Νιόπλια; Ο μικρούλης αδύναμος νικολάκης που παραδέχτηκε ότι είναι περίγελος(τη λέξη αυτή χρησιμοποίησε ΜΟΝΟ ο ίδιος)και που ανοιχτά ζήτησε γλείψιμο απο τα ΜΜΕ. Που δεν είχε τα καρυδάκια να πάει σπίτι του από τη στιγμή που είπε οτι παραιτείται. Είσαι πολύ λίγος ρε φλωρε! ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΟΙ κωλοΤΟΥΜΠΕΣ ΤΟΥ ΑΙΩΝΑ !ΟΥΣΤ ΡΕ ΠΟΥΛΙΑ ..... ΑΝΤΕ ΣΤΟ ΚΟΤΕΣΤΣΙ ΣΑΣ ΓΡΗΓΟΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΟΛΟ ΤΟΝ ΠΙΣΙΝΟ ΕΧΕΤΕ ΣΤΟ ΝΟΥ ΣΑΣ
    ΤΟΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΤΕ ΣΥΧΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή