Σάββατο 2 Οκτωβρίου 2010

"Είμαι απελπισμένος"

"Σας παρακαλώ πολύ παιδιά βάλτε το. Δείξτε λίγη κατανόηση! Τα έχω παίξει τελείως εδώ και μέρες. ΘΑ ΤΡΕΛΑΘΩ! Η σκέψη μου δεν μπορεί να ησυχάσει...






το στέλνω παντού και θα το στέλνω παντου. Το δεκάρι ξέρω το διαβάζει ο κολλητός σου. Σε σκέφτομαι συνέχεια!!!! Δεν είναι έτσι όπως σου τάπε. ΕΙΜΑΙ ΑΘΩΟΣ !!!!! Σε αγαπάω και δεν έχω κάνει ποτέ τίποτα. Σε παρακαλώ ρε μωρό μου άνοιξε το κινητό σου. είμαι σε αθλεία κατάσταση. εχω τρελαθή τελείος σου λέωωω.

ΚΑΝΕ ΚΑΤΙ ΤΑ ΕΧΩ ΠΑΙΞΕΙ !!!!!!!!!!!!


Μάνο αν δεν το δεις πες κάτι ρε φίλε. δεν τη παλευο. Θα γράψω και στον Άϊ-Βασίλη!!! "

(αναγνώστης)

1 σχόλιο:

  1. Ρε αγορι μου(;) αντε στο σπιτι της(;) να της τα πεις και ασε την τεχνολογια για τον πρωθυπουργο. Ο ερωτας θελει να το βλεπεις να τον ακους και κυριως να τον ΑΓΓΙΖΕΙΣ...Αντε αντε εδω εισαι ακομα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή