Από πλευράς κινητήρα η ανοικτή 599 θα χρησιμοποιεί το γνωστό V12 ενώ η απόδοση θα κυμαίνεται στους 670 ίππους! Το αυτοκίνητο θα ονομάζεται «Ferrari SA Aperta», και ως φόρος τιμής των 80ών γενεθλίων...
του Pininfarina θα κατασκευαστούν αποκλειστικά ισάριθμα αντίτυπα. Οι αλλαγές είναι αρκετές αφού έχει μειωθεί η κλίση του παρμπρίζ, υπάρχουν ενισχύσεις στο σασί ώστε η ακαμψία να πλησιάζει αυτή του κλειστού αμαξώματος, αλλά και αρκετές στην εξωτερική εμφάνιση όπως οι εισαγωγές αέρα εμπρός από τους πίσω τροχούς, και οι λεπτομέρειες αλουμινίου όπως σε κολώνες και καθρέπτες. Εσωτερικά θα υπάρχουν νέα υλικά, και χρώματα στις επενδύσεις, ενώ η οροφή είναι μαλακή.
M6/M6 Cabrio
Οι πρώτες ψηφιακά επεξεργασμένες φωτογραφίες των 6 Cabrio και M6 Coupe ήδη κάνουν το γύρω του κόσμου. Το ολοκαίνουργιο αυτοκίνητο που παρουσιάστηκε στην αρχή της εβδομάδας ως τελικής μορφής concept θα παρουσιαστεί στο τέλος του μήνα στο Παρίσι. Τεχνικά στοιχεία μπορεί να μην ανακοινώθηκαν επίσημα, όμως τα υποψήφια κινητήρια σύνολα της νέας 6άρας είναι πολύ πιθανό να προέρχονται από τις X5/X6. Εάν αυτό συμβεί, κάτω από το καπό θα είναι ο V8 κινητήρας των 4,4 λίτρων με τους 407 ίππους και τα 600 Nm ροπής, ενώ οι πιο δυνατές εκδόσεις που θα φέρουν τον κωδικό «Μ» θα χρησιμοποιούν την διπλά υπερτροφοδοτούμενη έκδοση του ίδιου συνόλου με την απόδοση να κυμαίνεται μεταξύ 550 και 570 ίππων και τη ροπή στα περίπου 680 Nm!
Οι επιδόσεις της νέας M6 αναμένονται απλά κορυφαίες αφού σε κάθε περίπτωση τα 0-100 χ.α.ω. θα ολοκληρώνονται σε χρόνο κάτω των 4,6 δλ. που χρειαζόταν η προηγούμενη έκδοση των 507 ίππων, ενώ η τελική ταχύτητα θα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χ.α.ω. Σε κάθε περίπτωση και τις δύο εκδόσεις δεν θα τις δούμε πριν το 2012.
http://mpalakia.blogspot.com - autotriti.gr











Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου