Σάββατο 18 Σεπτεμβρίου 2010

«Το μεγάλο στήθος μου με βοήθησε επαγγελματικά»


Η Σοφία Βεργκάρα, topmodel της Λατινικής Αμερικής, εξομολογήθηκε πρόσφατα, πόσο τη βοήθησε στην καριέρα της το πλούσιο στήθος της...




Η 38χρονη καλλονή, που για πολλούς θεωρείται ως το απόλυτο θηλυκό, αποκάλυψε ότι όταν ήταν πιο μικρή ήθελε να μικρύνει το στήθος της. Στα 13 της χρόνια είχε ζητήσει από την μητέρα της να επισκεφθούν έναν πλαστικό, καθώς ήδη είχε αποκτήσει πλούσιο μπούστο.

«Η μητέρα μου δεν το σκέφτηκε καθόλου. Γύρισε και μου είπε. Σοφία πάψε. Όταν γίνει 18 ετών όλα θα είναι διαφορετικά» και όπως δηλώνει σήμερα το μοντέλο, τα λόγια της ήταν σοφά και τώρα την ευγνωμονεί.

«Δεν έχω μετανιώσει. Το μεγάλο στήθος μου με βοήθησε πολύ στην καριέρα μου και με έκανε να αισθάνομαι σέξι», λέει σε συνεντεύξεις της.

Η Σοφία Βεργκάρα ξεκίνησε την καριέρα της, με τη βοήθεια του μπούστου της πάντα, ως μοντέλο αλλά γρήγορα κέρδισε ρόλους ηθοποιού στην τηλεόραση αλλά και στον κινηματογράφο.

Έχει ύψος 1.70 είναι φυσική ξανθιά, αλλά πολλές φορές αναγκάζεται να βάφεται μελαχρινή για να ταιριάζει καλύτερα στο ρόλο της καυτής λατινοαμερικάνας.
(STAR.GR)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου