Δεν σκόπευε ποτέ να ξαναφορέσει τη φανέλα της ΕθνικήςΟ Νικολά Ανελκά χαρακτήρισε τους ανθρώπους της Γαλλικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας (FFF) ως ένα «μάτσο γελωτοποιούς», ύστερα από την ποινή αποκλεισμού 18 αγώνων από την Εθνική, την οποία...
Πιο ήρεμος ο Ριμπερί
τού επέβαλαν για τον ρόλο του στα όσα έλαβαν χώρα στις τάξεις του αντιπροσωπευτικού συγκροτήματος κατά τη διάρκεια του Παγκοσμίου Κυπέλλου της Νότιας Αφρικής. Ο 31χρονος στράικερ τιμωρήθηκε χθες από την πειθαρχική επιτροπή της FFF, ωστόσο ο άσος της Τσέλσι χλεύασε τη συγκεκριμένη απόφαση, καθώς, όπως τόνισε χαρακτηριστικά, δεν σκόπευε ποτέ να ξαναφορέσει τη φανέλα των «τρικολόρ».
«Για μένα, αυτό το πράγμα με την επιτροπή είναι απόλυτη ανοησία, μια παρέκκλιση, μια φάρσα, μια προσπάθεια να μη χαθεί το κύρος», τόνισε ο Ανελκά, με δηλώσεις του που δημοσιεύονται στο σημερινό φύλλο της «France Soir» και συνέχισε: «Το ξέρουν αυτό πολύ καλά. Δεν τιμώρησαν κάποιον, επειδή το κεφάλαιο των "μπλε" έκλεισε για μένα στις 19 Ιουνίου, όταν με έδιωξαν από την Κνίσνα (σ.σ. η πόλη όπου είχε εγκατασταθεί η αποστολή της εθνικής Γαλλίας)».
Ο έμπειρος επιθετικός αποπέμφθηκε από την αποστολή για τις ύβρεις του κατά του τέως ομοσπονδιακού τεχνικού, Ραϊμόν Ντομενέκ, στο ημίχρονο του αγώνα με το Μεξικό, όπου ο Ανελκά φόρεσε για 69η φορά τη φανέλα με το εθνόσημο. «Αυτοί απλά διασκέδασαν το κοινό», επισήμανε ο Ανελκά για τη συνεδρίαση της επιτροπής και κατέληξε: «Καλά θα κάνουν να γυρίσουν σελίδα, επειδή ο Λοράν Μπλαν (σ.σ. νέος προπονητής της Εθνικής) χρειάζεται να δουλέψει με ηρεμία. Αυτοί οι άνθρωποι είναι γελωτοποιοί. Το όλο θέμα με κάνει να πεθαίνω από τα γέλια. Για μένα, από το Παγκόσμιο Κύπελλο στη Νότια Αφρική, η εθνική Γαλλίας ανήκει στο παρελθόν. Φοράω μια μπλε φανέλα με την Τσέλσι κάθε εβδομάδα και αυτό είναι υπεραρκετό για μένα».
Εκτός από τον Ανελκά, με αποκλεισμό από πέντε αγώνες τιμωρήθηκε ο Πατρίς Εβρά και με τρεις αγώνες ο Φρανκ Ριμπερί, επειδή ήταν αρχηγοί της εθνικής Γαλλίας. Επίσης, στον Ζερεμί Τουλαλάν επιβλήθηκε αποκλεισμός από έναν αγώνα των «μπλε», επειδή θεωρήθηκε υποκινητής των εκδηλώσεων διαμαρτυρίας από τους παίκτες, όπως ήταν η απόφασή τους να μην προπονηθούν στις 20 Ιουνίου σε ένδειξη συμπαράστασης στον Ανελκά. Επίσης, η FFF δεν επέβαλε ποινή στον Ερίκ Αμπιντάλ, ο οποίος είχε κληθεί σε απολογία, γιατί αρνήθηκε να αγωνιστεί στην αναμέτρηση με το Μεξικό.
Από την πλευρά του, ο Ριμπερί αποδέχθηκε την τιμωρία του, ωστόσο εξέφρασε την άποψη ότι οι παίκτες που κλήθηκαν σε απολογία θεωρήθηκαν ως αποδιοπομπαίοι τράγοι. «Αυτή είναι μια μεγάλη απογοήτευση για μένα», δήλωσε ο μεσοεπιθετικός της Μπάγερν Μονάχου και συνέχισε: «Αυτό που έγινε στο Παγκόσμιο Κύπελλο συνέβη σε όλους μας. Δεν ξέρω γιατί μόνο πέντε παίκτες έπρεπε να πάνε στο Παρίσι (σ.σ. για την απολογία)». Πάντως, σε αντίθεση με τον Ανελκά, ο Ριμπερί σκοπεύει να συνεχίσει να φοράει τη φανέλα με το εθνόσημο. «Φυσικά. Δεν υπάρχει αμφιβολία γι΄ αυτό», πρόσθεσε ο 27χρονος άσος.






Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου