Τρίτη 24 Αυγούστου 2010

Σιζέφσκι: "Αγαπώ τον Διαμαντίδη"

Το εγκώμιο της ελληνικής ομάδας έπλεξε ο Μάικ Σιζέφσκι στη συνέντευξη Τύπου που διοργανώθηκε την παραμονή του φιλικού με τις Ηνωμένες Πολιτείες. Ο Αμερικανός τεχνικός έσταζε μέλι για Διαμαντίδη, Σπανούλη, Σχορτσιανίτη και Μπουρούση!...









Ο "Κόουτς-Κ" μας... έμαθε καλά. Όταν το 2006 η Ελλάδα είχε νικήσει στον ημιτελικό του Μουντομπάσκετ τους Αμερικανους, δεν είχε... συγκρατήσει ούτε ένα όνομα. Τέσσερα χρόνια μετά, όμως, ήξερα απ' 'έξω κι ανακατωτά τους παίκτες του Γιόνας Καζλάουσκας. Λογικό μιας κι η Εθνική μας είναι η τελευταία ομάδα που κέρδισε τις ΗΠΑ.

Συγκεκριμένα ο ομοσπονδιακός προπονητής των ΗΠΑ (και "αρχιτέκτονας" του Ντιουκ) μίλησε με τα καλύτερα λόγια για τους διεθνείς μας. "Μου αρέσουν πολλοί παίκτες από την Ελλάδα και θα ήθελα να έχω πολλούς από αυτούς στην ομάδα μου" τόνισε αρχικά.

"Ο Διαμαντίδης είναι ασυνήθιστος παίκτης! Παίζει εκπληκτική άμυνα κι αγαπώ τον τρόπο που πασάρει" είπε συγκεκριμένα για να προσθέσει: "Ο Σπανούλης είναι πολύ ανταγωνιστικός. Για την ακρίβεια ειναι από τους πιο ανταγωνιστικούς παίκτες στον κόσμο".

Και τα εγκώμια συνεχίστηκαν: "Θα Σχορτσιανίτης θα μας έδινε πολλές λύσεις. Εξάλλου δεν έχουμε πολλούς ψηλούς. Μου αρέσει κι ο Μπουρούσης, γιατί δεν βλέπεις συχνά ψηλούς να έχουν τόσο φιλική σχέση με τη μπάλα".

Και κατέληξε: "Οι Έλληνες παίζουν με καρδιά κι αυτό μου αρέσει πολύ".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου