Τετάρτη 18 Αυγούστου 2010

Μενδρινός: «Το 1-0 είναι σπουδαίο αποτέλεσμα»

Για τη νίκη (1-0) επί της Αούστρια Βιέννης και τις πιθανότητες πρόκρισης του Αρη στους ομίλους του Γιουρόπα Λιγκ μίλησε στον «ΝοvaΣπορ FM 94,6» ο Κώστας Μενδρινός. Ο «κιτρινόμαυρος» μέσος...






είπε μεταξύ άλλων: «Είναι σπουδαίο αποτέλεσμα το 1-0. Από εκεί και πέρα, υπάρχει ένα δεύτερο ημίχρονο στην Αυστρία, όπου χρειάζεται να είμαστε σοβαροί και προσεκτικοί. Διαφορετικά, μπορεί να πάει στράφι η απόδοση του δεύτερου μέρους στο γήπεδό μας. Στο δεύτερο ημίχρονο του αγώνα με την Αούστρια καταφέραμε να πετύχουμε αυτό το κρίσιμο γκολ και νομίζουμε ότι όλα θα πάνε καλά. Σημασία έχει που νικήσαμε και αν παίξουμε με αυτό τον τρόπο, τότε πιστεύουμε ότι έχουμε αρκετές πιθανότητες πρόκρισης. Έπαιξε ρόλο η ζέστη και για τις δύο ομάδες. Στο δεύτερο ημίχρονο καταφέραμε να παίξουμε πιο στρωτό ποδόσφαιρο.

Η Αούστρια είναι μια κοντρολαρισμένη ομάδα και παίζει αρκετά καλά. Βγάζει πολλούς αυτοματισμούς, έτσι χρειάζεται να τους πρεσάρουμε περισσότερο και να μην τους επιτρέψουμε να κάνουν το παιχνίδι τους. Ο προπονητής θα μας πει τι χρειάζεται να κάνουμε. Ελπίζω στο τέλος να πανηγυρίσουμε την πρόκριση στους ομίλους της διοργάνωσης. Τα οφέλη θα είναι πολλά για τον σύλλογο και για την Ελλάδα. Είναι άσχημο οι ομάδες μας να βγαίνουν νωρίς από τις ευρωπαϊκές διοργανώσεις.

Από φυσική κατάσταση είναι μια χαρά η ομάδα. Το θέμα είναι ότι όταν έρχονται νέα πρόσωπα και παίζουν βασικοί τέσσερις-πέντε καινούργιοι παίκτες, αλλάζει η συνοχή της ομάδας. Αυτό παίζει μεγάλο ρόλο. Χρειάζεται να δέσουμε περισσότερο και να δουλέψουμε όλοι μαζί για τους στόχους της ομάδας. Αν δέσουμε θα βγει η δουλειά που έχουμε κάνει στην προετοιμασία».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου