Δευτέρα 5 Ιουλίου 2010

«Τέλος» ο Νταμόντε

Παρελθόν από τον Αστέρα Τρίπολης αποτελεί ο Ισραελ Νταμόντε, καθώς σήμερα το πρωί οι δύο πλευρές έλυσαν κοινή συναινέσει το συμβόλαιό τους. Ο Αργεντινός αμυντικός μέσος, μιλώντας στο...





«arcadia-sports», τόνισε μεταξύ άλλων: «Νιώθω μια πικρία, γιατί ήθελα να φύγω μετά από μια γεμάτη ποδοσφαιρικά χρονιά και όχι μετά από μια σεζόν, στην οποία δεν πρόσφερα στην ομάδα λόγω τραυματισμού. Ήθελα να προσφέρω πιο πολλά στο σύλλογο. Φεύγω γιατί δεν ήμουν στα πλάνα του Αστέρα γι΄ αυτή τη σεζόν. Αυτό μου ανακοινώθηκε από τον σύλλογο και έτσι φεύγω σαν φίλος. Είμαι ευχαριστημένος από όσα έζησα στην Τρίπολη με τον Αστέρα. Έχω πολλούς φίλους στην πόλη και θα διατηρήσω τις επαφές με όλο τον κόσμο που με εκτιμάει».

Για το ποδοσφαιρικό μέλλον του είπε: «Έχω ήδη μιλήσει με ομάδες στην Αργεντινή, αλλά θέλω να μείνω στην Ελλάδα. Θα εξαντλήσω όσες πιθανότητες υπάρχουν για να μείνω στη χώρα σας. Πλέον έχω προσαρμοστεί και νομίζω ότι έχω πράγματα να δώσω στο ποδόσφαιρό σας. Πάντως, θέλω να διευκρινίσω ότι δεν έχω κάποιο οικογενειακό πρόβλημα, όπως έχει γραφτεί, και ο μόνος λόγος που έφυγα από τον Αστέρα ήταν ότι δεν ήμουν πια στα πλάνα της ομάδας».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου