Δευτέρα 5 Ιουλίου 2010

Ζουέλα "Θα δώσω τα πάντα για τον ΠΑΟΚ"

Την επιθυμία του να προσφέρει το μέγιστο δυνατό στον ΠΑΟΚ εξέφρασε ο Φράνκ Ζουέλα. Ο 27χρονος αμυντικός τοποθετήθηκε ενώπιον των εκπροσώπων του Τύπου πριν αρχίσει η απογευματινή προπόνηση της ομάδας...





"Είμαι πολύ ευχαριστημένος που ήρθα σε μια μεγάλη ομάδα, η οποία έχει κόσμο που δεν υπάρχει σε αλλού στην Ελλάδα. Ο ΠΑΟΚ είναι "δεμένος" σαν οικογένεια, γι' αυτό έχει τα αποτέλεσμα που ξέρουμε όλοι τα τελευταία χρόνια. Ο κ. Ζαγοράκης, ο κ. Βρύζας, με τον προηγούμενο προπονητή τον κ. Σάντος, κάνανε εκπληκτική δουλειά. Θεωρώ όλους στην ομάδα φίλους μου", τόνισε αρχικά ο Ανγκολέζος και συνέχισε αναφέροντας σε προσωπικό επίπεδο:

"Δε μου αρέσει να μιλάω για μένα, αφήνω τους άλλους να το κάνουν. Θα δώσω τα πάντα για την ομάδα. Οταν σε θέλουν, πρέπει να σέβεσαι τους ανθρώπους που σε επιλέγουν, έτσι έχω μεγαλώσει και αυτό θέλω να κάνω στον ΠΑΟΚ. Ολοι ξέρουν πόσο μπορώ να βοηθήσω σαν κεντρικός αμυντικός, αν χρειαστεί να κάνω και κάτι άλλο, θα το κάνω, δε θα πω όχι. Μου αρέσει ο ανταγωνισμός με τον καλό τρόπο. Σέβομαι τους παίκτες με τους οποίους παίζουμε στην ίδια θέση. Αγωνιστικά είμαι έτοιμος, έρχομαι από δύο εβδομάδων προετοιμασία στην Τουρκία."

Σε ότι έχει να κάνει με το μέλλον, με δεδομένο πως στο "Δικέφαλο" εντάσσεται με δανεισμό για την καινούργια περίοδο, εξήγησε: "Το μυαλό μου αυτήν τη στιγμή βρίσκεται στο να βοηθήσει τον ΠΑΟΚ. Δε σκέφτομαι τίποτα άλλο."

1 σχόλιο:

  1. Καλα...Παρε φορα πρωτα απο τον λευκο πυργο κ ελα...Με την οπισθεν,ομως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή