Τρίτη 8 Ιουνίου 2010

Παπά-Χρήστος: Κοντά στους αγαπημένους μου αλήτες

Ο παπά - Χρήστος μίλησε στην εκπομπή "πολύ μπλα-μπλα" του Alter, όπου και "εξομολογήθηκε" τους κοινωνικούς λόγους που τον οδηγούν στην ασπρόμαυρη κερκίδα, αλλά και εκείνους που έκαναν τις εκκλησιαστικές αρχές...





να τον απομακρύνουν από το ποίμνιό του:

Για τους λόγους της καθαίρεσης από τα καθήκοντά του: "Είναι εξαιτίας των θέσεων που πήρα εδώ και χρόνια εναντίον της υπόθεσης του Βατοπεδίου. Είπα πράγματα που δεν τα μετάνιωσα. Όλη η ιστορία του Βατοπεδίου πόνεσε πολύ τον ελληνικό λαό και γι' αυτό κάποιοι θέλουν να με πολεμήσουν εμένα. Δεν με πειράζει. Πάλι εναντίον του Βατοπεδίου θα συνεχίσω να είμαι και πάλι κοντά στον ΠΑΟΚ θα είμαι, κοντά στους αγαπημένους μου... αλήτες (σ.σ. εννοεί τους φανατικούς οπαδούς του "Δικέφαλου")".

Για τη θέση που πήρε, μέσω της ανακοίνωσης που εξέδωσε, η Ιερά Μητρόπολη Κασσανδρείας και για τη σύσταση που του έγινε να μην συμμετέχει "εις αήθεις, δια το ιερατικόν σχήμα, συμπεριφοράς, κατά τας οποίας οι συγκεντρωθέντες, νεαροί κυρίως φίλαθλοι, προέβαιναν εις χυδαίας ύβρεις κατά συγκεκριμένης πόλεως της πατρίδος μας", ο ίδιος υπογράμμισε: "Άμα διαβάστε την ανακοίνωση, αναφέρεται στις ιστορίες με τον ΠΑΟΚ. Δεν την αποδέχομαι. Είμαι στην Τούμπα από το 1978. Δεν πιστεύω ότι το σύνθημα είναι αμέτοχο των κοινωνικών πραγμάτων και των δεδομένων. Δεν αισθάνονται την αδικία αυτοί που φωνάζουν, επειδή κάποιοι ρημάξανε τον τόπο; Εγώ δεν είμαι χώρια από την κοινωνία".

Για το πως φαίνεται, πως αποδεικνύεται η αγάπη της νεολαίας στο πρόσωπό του, είπε: "Αν μπείτε στα σάιτ, θα καταλάβετε πως φαίνεται η αγάπη της νεολαίας. Έχουν κριτήριο οι νέοι. Άλλοι το έχουν χάσει το κριτήριο. Με τον καθωσπρεπισμό δεν είχα ποτέ σχέση, αλλά δεν βρίζω. Η αγκαλιά μου είναι ανοιχτή. Πάω εκεί όχι ως "κάτι", αλλά ως ίσο προς ίσο.

Είμαι ανάμεσα στον λαό. Μιλώντας με τα παιδιά -και μέσα από την εξομολόγησή τους- βγαίνουν πράγματα. Πάω στο γήπεδο για να είμαι μαζί τους. Γίνομαι ένα με τα παιδιά του ΠΑΟΚ. Η τρέλα για το ποδόσφαιρο τα έχει όλα. Και γκολ και συνθήματα. Δεν είμαι όμως μόνο στο γήπεδο. Είναι ένα κομμάτι της κοινωνικής ζωής αυτό.

Είμαι κοντά και αλλού. Και στα παιδιά που δεν ξέρουν πως θα τα βγάλουν πέρα το χειμώνα. Και σε αντιπολεμικά συλλαλητήρια ήμουν και σε άλλες κοινωνικές δραστηριότητες. Είμαι από αυτούς που έχουν βοηθήσει να στηθούν τα κέντρα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης, είμαι και στην κίνηση που έγινε κάποτε για την προστασία της Πρέσπας. Προσπαθώ να είμαι μέσα στη ζωή..."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου