Δευτέρα 14 Ιουνίου 2010

Παρουσιάστηκε ο Μάριο Μπερέτα


Ο Μάριο Μπερέτα είναι επίσημα προπονητής του ΠΑΟΚ. Ο Ιταλός τεχνικός δεσμεύτηκε το απόγευμα με διετούς διάρκειας συμβόλαιο με το "Δικέφαλο" και παρουσιάστηκε επίσημα στην αίθουσα Τύπου της Τούμπας από τον Ζήση Βρύζα...






Λιτή ήταν η αναφορά του αντιπροέδρου των "ασπρόμαυρων" που είπε: «Εχουμε έρθει σε συμφωνία με τον κ. Μπερέτα για τα επόμενα δύο χρόνια» και έδωσε τη... σκυτάλη στον 51χρονο προπονητή, που εξέπληξε χαιρετώντας στα ελληνικά.

«Καλησπέρα, είμαι πολύ χαρούμενος που είμαι προπονητής του ΠΑΟΚ. Σύντομα ελπίζω να μάθω τη γλώσσα σας», είπε και συνέχισε στη μητρική του γλώσσα, τονίζοντας: «Είμαι ευτυχισμένος που είμαι στον ΠΑΟΚ και ευχαριστώ την ομάδα, τον κ. Βρύζα και τον κ. Ζαγοράκη που είμαι εδώ. Είμαι πολύ περήφανος που είμαι στον ΠΑΟΚ, είναι η πρώτη εμπειρία μου στο εξωτερικό, ο ΠΑΟΚ είναι μεγάλη ομάδα. Είμαι περήφανος που η ομάδα με έψαξε και με βρήκε για μια χρονιά σημαντική. Αρχίζουν οι πρώτοι αγώνες για τα προκριματικά του Τσάμπιονς Λιγκ και θα προσπαθήσουμε να περάσουμε στην επόμενη φάση. Είχα κι άλλες προτάσεις, δέχτηκα, όμως, την πιο σημαντική, αυτή του ΠΑΟΚ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου