Πέμπτη 17 Ιουνίου 2010

Έξαλλος με Καπέλο ο Κάμπελ!

Ο Σολ Κάμπελ αισθάνεται αδικημένος, καθώς θεωρεί πως ο Φλάβιο Καπέλο έκανε λάθος που δεν τον κάλεσε στην εθνική Αγγλίας για το Παγκόσμιο Κύπελλο της Νοτίου Αφρικής...





«Έδωσα ψυχή και σώμα για να είμαι έτοιμος το καλοκαίρι. Έμαθα πως μίλησε με πολλούς παίκτες που είχαν αποσυρθεί, κάτι που δεν συνέβη και με εμένα», τόνισε αρχικά ο 35χρονος αμυντικός της Άρσεναλ και πρόσθεσε:

«Δεν με πείραξε το να έμενα εκτός Αγγλίας. Με πείραξε ο τρόπος. Δεν άξιζα δηλαδή με την απόδοση μου να είμαι στην Αφρική; Πιστεύω πως ναι. Ο Καπέλο όμως πήρε μαζί του ποδοσφαιριστές που δεν ήταν σε καλή κατάσταση».

Στο τέλος, υποστήριξε: «Νοιώθω καλά για τα παιδιά, όχι όμως για εμένα. Το χειρότερο όμως είναι ότι αποφάσισε να πάρει μαζί του έναν παίκτη που δεν έκανε καλή σεζόν και έναν που παραλίγο να υποβιβαστεί με την ομάδα του».
(sportdog)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου