Κυριακή 13 Ιουνίου 2010

Μέσι: "Σημαντική η νίκη στην πρεμιέρα"

Tην ικανοποίησή του για το γεγονός ότι έπαιξε σημαντικό ρόλο στην επικράτηση της Αργεντινής με 1-0 επί της Νιγηρίας στην πρεμιέρα του Μουντιάλ, παρότι δεν μπόρεσε να βρει το δρόμο προς τα δίχτυα στο "Ellis Park Stadium" του Γιοχάνεσμπουργκ, εξέφρασε με δηλώσεις του ο Λιονέλ Μέσι...






"Είναι σημαντικό να έχεις νικηφόρο ξεκίνημα, ειδικά μάλιστα όταν συνδιάζεται με ωραίο ποδόσφαιρο.

Το να μην σκοράρεις είναι κάτι που μπορεί να συμβεί όμως το σημαντικό είναι ότι μείναμε προσκολημμένοι στο πλάνο του προπονητή", δήλωσε χαρακτηριστικά ο σούπερ σταρ της Μπαρτσελόνα και πρώτος σκόρερ της φετινής Πριμέρα Ντιβισιόν με 34 τέρματα, με τον σκόρερ Χέινσε να συμπληρώνει:

"Είμαι πολύ χαρούμενος που πέτυχα το γκολ που παγίωσε τη νίκη μάς και που μας επέτρεψε να έχουμε καλό ύπνο απόψε.

Ήμουν στο σωστο μέρος τη σωστή στιγμή. Είδα τη μπάλα να έρχεται προς το μέρος μου από την εκτέλεση κόρνερ και έβαλα το κεφάλι μου στην πορεία της".

"Το σημαντικότερο είναι ότι νικήσαμε, παίξαμε καλά και έχουμε τους τρεις πόντους στο σακούλι", δήλωσε ο Γκονσάλο Ιγκουαΐν, ο οποίος συνέθεσε μαζί με τους Μέσι και Τέβες την βασική επιθετική τριπλέτα του Μαραντόνα, με τον Σέρχιο Αγουέρο που έμεινε στον πάγκο, να υπογραμμίζει:

"Είμαι χαρούμενος. Για μένα, το να είμαι στην αποστολή της Αργεντινής, είτε παίζω είτε βρίσκομαι στον πάγκο, είναι κάτι σπουδαίο από μόνο του".
(sport24)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου