Τρίτη 15 Ιουνίου 2010

Μπενίτεθ: «Να κατακτήσουμε τίτλους παίζοντας καλά»

Ο Ράφα Μπενίτεθ παρουσιάστηκε επίσημα από τη διοίκηση της Ίντερ. Στις πρώτες του δηλώσεις ως προπονητής των «νερατζούρι», ο Ισπανός τεχνικός τόνισε ότι επιθυμεί να κερδίσει...








τίτλους με την ομάδα. Μάλιστα, ο 50χρονος προπονητής έπλεξε το εγκώμιο του Ζοσε Μουρίνιο, αλλά διαχώρισε τη θέση του από εκείνον.

«Θα ήθελα να ευχαριστήσω τη διοίκηση του συλλόγου και τους οπαδούς που με υποδέχτηκαν με αυτό τον τρόπο», ανάφερε αρχικά και πρόσθεσε: «Εκείνο που θέλω είναι να κατακτήσουμε τίτλους, παίζοντας καλό ποδόσφαιρο. Ο Μουρίνιο έκανε εξαιρετική δουλειά, ωστόσο έχουμε διαφορετική φιλοσοφία ως προπονητές».

Στη συνέχεια, ο Μπενίτεθ εξήγησε για ποιον λόγο αποδέχτηκε την πρόταση της Ίντερ: «Η ομάδα τα πήγε εξαιρετικά την προηγούμενη σεζόν και τώρα χρειάζεται να διατηρήσω τη νοοτροπία νικητή που έχει. Η ιταλική νοοτροπία είναι παρόμοια με την ισπανική: για να νικήσουμε, χρειάζεται να δουλέψουμε».

Για τις φημολογούμενες διαπραγματεύσεις με τη Γιουβέντους, σχολίασε: «Λέγονται και γράφονται πολλά, αλλά αυτό που μετρά είναι οι συμφωνίες. Τώρα είμαι εδώ και είμαι χαρούμενος που θα εργαστώ στην Ίντερ».

Για την περίπτωση του Μαϊκόν που βρίσκεται στο «στόχαστρο» της Ρεάλ Μαδρίτης: «Έχουμε αρκετούς καλούς παίκτες, οι οποίοι αγωνίζονται στο Παγκόσμιο Κύπελλο. Τους δίνω τα συγχαρητήρια μου. Δεν έχω μιλήσει με τη διοίκηση για τις πιθανές πωλήσεις παικτών. Ο Μαϊκόν είναι εξαιρετικός παίκτης και είμαι χαρούμενος που ανήκει στην Ίντερ».

Όσο για το αν προτίθεται να αλλάξει το σύστημα του Μουρίνιο, είπε: «Η ομάδα είναι το πιο σημαντικό πράγμα. Αλλάζει κάτι, όταν δεν είναι σωστό».

Για την πρώην-πλέον-ομάδα του, τη Λίβερπουλ, ανέφερε: «Ήταν δύσκολο να αποχωρήσω από τη Λίβερπουλ. Αρκετοί από τους παίκτες, για παράδειγμα ο Τζέραρντ, μου ευχήθηκαν καλή τύχη στο επόμενο βήμα στην καριέρα μου».

Τέλος για τον ιδιόρρυθμο Μάριο Μπαλοτέλι και πώς θα τον αξιοποιήσει, δήλωσε: «Είναι ποιοτικός και πολύ σημαντικός παίκτης για την ομάδα».
(sportfm)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου