Ανακοίνωση αναφορικά με την εμφάνιση του Άρη στο ντέρμπι εναντίον του ΠΑΟΚ, στην Τούμπα, εξέδωσε ο 'Super3'...Ο μεγαλύτερος σύνδεσμος οργανωμένων οπαδών του συλλόγου αναφέρθηκε με σκληρή γλώσσα στους παίκτες, χαρακτηρίζοντας τραγική, αστεία, γελοία και κωμική εμφάνιση την εμφάνιση των 'κίτρινων'.
H ανακοίνωση:
«Ηταν η πιο τραγική, αστεία, γελοία, κωμική εμφάνιση που θα μπορούσαμε να φανταστούμε ότι θα δούμε από την ομάδα στην Τούμπα. Απόλυτο μηδέν, αυτοπεποίθηση ξεχασμένη στα αποδυτήρια του ''Βικελίδης''. Αυτός ο Αρης ήταν ό,τι πιο απογοητευτικό θα μπορούσαμε να δούμε. Και επειδή η απογοήτευση φέρνει πίκρα και η πίκρα καμιά φορά μετατρέπεται σε οργή, ας βγάλουν από το μυαλό τους οι ποδοσφαιριστές του Αρη ότι η χρονιά τελείωσε επειδή βγήκαμε στην Ευρώπη και επειδή φτάσαμε στον τελικό του Κυπέλλου.
Δύο στόχοι τέθηκαν στη σεζόν και αυτός ήταν η κατάκτηση του Κυπέλλου και η έξοδος στο Τσάμπιονς Λιγκ. Ο πρώτος χάθηκε και για τον δεύτερο δεν θα ανεχτούμε ούτε 1% έλλειψη συγκέντρωσης, πάθους, τσαμπουκά, θέλησης, αποφασιστικότητας, τσαγανού. Παίκτες του ΑΡΗ, η μπάλα δεν καίει. Στόχος είναι να τη σπρώχνουμε στην περιοχή και να τη βάζουμε στα δίχτυα. Οχι να τη μεταφέρουμε ο ένας στον άλλο χωρίς καν να σκεφτόμαστε τι κάνουμε, επειδή νιώθουμε την ευθύνη βαριά και θέλουμε να την ξεφορτωθούμε. Εμείς σηκώσαμε το πούλμαν στον αέρα το βράδυ των γενεθλίων που συνέπεσε χρονικά με την πρόκριση στον τελικό.
Εμείς όμως θα σηκώσουμε επίσης στον αέρα οποιονδήποτε αδιαφορεί για τη φανέλα που φοράει, οποιονδήποτε δεν σέβεται τον κόπο όλων αυτών που αποτελούν το οικοδόμημα του Αρη, οποιονδήποτε δεν σέβεται τον λαό που στηρίζει αυτήν την προσπάθεια αλλά και τους κόπους και τις θυσίες της διοίκησης, που φροντίζει να μη λείπει τίποτα από την ομάδα.
Είμαστε οπαδοί και θέλουμε πάντοτε τη νίκη. Είμαστε και Αρης όμως και ξέρουμε να σκεφτόμαστε και να ζυγίζουμε καταστάσεις. Γι' αυτό και το απλόχερο χειροκρότημα το βράδυ του τελικού. Η αδιαφορία, η ολιγοψυχία και ο ωχαδερφισμός όμως μας γυρνάνε τα μυαλά. Εχετε αποδείξει ότι ''το έχετε'', γι’ αυτό και οι απαιτήσεις μοιραία μεγαλώνουν. Η ντροπή δεν ξεχνιέται, ξεπλένεται. Κι ευτυχώς για εσάς θα έχετε την ευκαιρία. Και όχι μία, αλλά τέσσερις. Δύο στο ''Κλ. Βικελίδης'' και δύο εκτός. Τέσσερις ευκαιρίες για να ξεπλύνετε την ντροπή. Και μια ευκαιρία, στον τελευταίο αγώνα, για να ζητήσετε έμπρακτα συγγνώμη από τον λαό του Αρη.
ΥΓ.: Τέσσερα ματς, δώδεκα διαθέσιμοι βαθμοί. Γκέγκε;».






Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου