Ο Αντώνης Φώτσης του Παναθηναϊκού ανακηρύχθηκε MVP του μηνός Απριλίου, για το πρωτάθλημα μπάσκετ ΟΠΑΠ 2009-2010... Ο «μπάτμαν» της εθνικής Ελλάδος συγκέντρωσε 30 ψήφους σε σύνολο 31 εκπροσώπων των ΜΜΕ από όλη την Ελλάδα, ενώ στην τριάδα των κορυφαίων μαζί με τον Έλληνα φόργουορντ, βρέθηκαν και οι Λάζαρος Παπαδόπουλος και Κρις Μονρό (αμφότεροι του ΠΑΟΚ), με 29 και 23 ψήφους αντίστοιχα.






Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου