
Το όνομα του Ντιέγκο Σόουζα επιστρέφει στο ρεπορτάζ του Ολυμπιακού, σύμφωνα με χθεσινά δημοσιεύματα του Τύπου της Βραζιλίας.Ο άσος της Παλμέιρας, ο οποίος είχε απασχολήσει τους 'ερυθρόλευκους' και τον...
περασμένο Γενάρη, μπορεί να ενισχύσει σημαντικά τον Ολυμπιακό στη μεσοεπιθετική του γραμμή, ενώ δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι μέρος των δικαιωμάτων του ανήκουν στην εταιρία μάνατζερ 'Traffic', η οποία το προηγούμενο διάστημα είχε ενδιαφερθεί να συνεργαστεί με τους Πειραιώτες (σ.σ. να αποκτήσει μέρος των δικαιωμάτων των Ντιόγκο και Λεονάρντο).
Για την ώρα, πάντως, στο Λιμάνι δεν δίνουν μεγάλη βαρύτητα στις μεταγραφικές κινήσεις ενόψει του καλοκαιριού, δεδομένου ότι η ομάδα έχει μπροστά της άλλα τέσσερα παιχνίδια στα πλέι οφ. Διοργάνωση στην οποία θέλει μόνο την πρώτη θέση.
(SPORTDOG)






Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου